به گزارش ایرنا تیم فوتبال صنعت نفت آبادان جمعه هفته جاری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاخ تختی این شهر میزبان تراکتورسازی تبریز است.
بدون شک تقابل برزیلی های ایران با پرشورهای فوتبال کشور یکی از مهمترین و مهیج ترین رقابت های جام حذفی خواهد بود، دیداری که سرشار از تکنیک های فردی و بازی گروهی است.
آبادانی که هدایتشان بر عهده پائولو سرجیوی پرتغالی است، با جذب نفرات جوان، هدفشان در جام حذفی کسب تجربه است، آنها میزبان تراکتورسازی خواهند بود و مطمئنا کار سختی در مقابل تیم پرستاره جان توشاک خواهند داشت.
شاگردان سرجیو در آبادان از پرشورهای فوتبال ایران میزبانی خواهند کرد و گرمای هوا می تواند این تیم را در مقابل تراکتورسازی یاری دهد.
در آن سوی میدان تیم تراکتورسازی با جذب مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی به تیمی ترسناک و قدرتمند تبدیل شد که برای ر تیمی تبدیل به کابوس می باشد.
قرمزپوشان دیار آذربایجان که در لیگ برتر رفته رفته تبدیل به مدعی قهرمانی شده است جام حذفی را راحت ترین راه برای کسب سهمیه رقابت های باشگاه های آسیا می داند و برابر نفت آبادان به چیزی جز پیروزی نمی اندیشد، تراکتوری ها اکنون با گام ‌های محکم به تقابل با نفت آبادان خواهند پرداخت و این موضوع برای زردپوشان آبادانی بسیار سخت تلقی می‌شود.
تقابل هافبک 2 تیم را می توان جنگ اصلی این دیدار دانست، جایی که باید دید تکنیک بالای کرار جاسم در میانه میدان صنعت نفت توانایی مقابله با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را خواهد داشت یا اینکه ملی پوشان ایرانی برابر تکنیکی ترین بازیکن عراقی به برتری می رسند.
صنعت نفت آبادان در 6 بازی که در رقابت های تیم های لیگ برتری انجام داده نتوانسته خط دفاعی خود را استحکام بخشد و پنج بار دروازه خود را باز شده دیده است، در آن سو نیز تیم تراکتورسازی ا پذیرفتن هفت گل نشان داد در کار دفاعی دارای ضعف است.
تراکتورسازی در فاز حمله توانسته با زدن 6 گل آمار یک گل در هر بازی را از خود بر جای بگذارد ولی نفتی ها با زدن تنها چهار گل در 6 بازی گذشته نتوانسته رضایت کادر فنی و هواداران خود را برآورده کنند.
2 پیروزی برای تراکتورسازی سه تساوی و یک باخت حاصل تلاش این تیم در 6 بازی گذشته بوده در حالی که پنج تساوی و یک باخت نیز حاصل تلاش نفتی ها در لیگ برتر است.
با شرایط فعلی 2 تیم باید دید برزیلی های فوتبال ایران یا پرشورهای تبریزی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود خواهند کرد.
مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص این دیدار گفت: بازی برابر تراکتورسازی بسیار سخت است زیرا در این تیم ملی پوشان بزرگی حضور دارند.
حامد پاکدل اظهار داشت: صنعت نفت قطعا در این دیدار بدنبال پیروزی است ولی حریف بسیار قدرتمندی پیش رو دارد که شکست دادن این تیم کار ساده ای نیست.
وی افزود: برای پیروزی در این دیدار نیاز مبرم به حمایت هواداران آبادانی داریم زیرا حضور آنها انگیزه بازیکنان صنعت نفت را افزایش می دهد.
یکی دیگر از بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز گفت: صنعت نفت در این دیدار به چیزی جز پیروزی فکر نمی کند زیرا نیاز شدیدی به این پیروزی داریم.
حسین بغلانی اظهار داشت: تراکتورسازی تیم با تجربه و پرمهره ای است که به سختی می توان از آن عبور کرد ولی با استفاده از امتیاز میزبانی می توان برابر این تیم مدعی به برتری رسید.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.