کیوان بابادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مشکلات ساختاری و مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان و بخشنامه جدید وزارت نفت مبنی بر تیم داری نکردن در بعد حرفه ای، این باشگاه با چالش زیادی رو به رو شد و این امر باعث شد که استاندار خوزستان مشکلات تیم را پیگیری کند.
وی گفت: با دستور استاندار وضعیت مدیریت باشگاه مشخص شد و از این پس من به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه به سازمان لیگ معرفی شدم تا مقدمات ثبت قراردادها و کارهای اداری باشگاه را انجام دهم. همچنین مقرر شد به همراه عطا اله بهادری رییس هیات مدیره و افشین حیدری مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، کار مدیریت باشگاه را انجام دهیم تا مشکلات تیم برطرف شود.
بابادی در ادامه به انتصاب پنج عضو هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و گفت: با توجه به قوانین وزارت نفت نمی توانستیم اعضای هیات مدیره را از بیرون مجموعه نفت انتخاب کنیم لذا ابوذر شجاعی، پیمان ملایی، مهران نصیریان دوست، حسین فرجی و عطااله بهادری به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی شدند که همگی از مجموعه وزارت نفت هستند.
وی ادامه داد: از ابتدای فصل با توجه به مشکلاتی تیم، و بدهی که از سال 93 باقی مانده بود، بخشی از بدهی با حمایت استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان پرداخت ، و توانستیم جواز حضور در مسابقات را بگیریم.
بابادی گفت: پرداختن به مشکلات باشگاه موجب شد که نتوانیم به برنامه های مدنظر خود بپردازیم و از اهداف اولیه خود دور شدیم.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم از این پس بتوانیم در کنار یکدیگر و به دور از حاشیه برای موفقیت تیم تلاش کنیم و اختلاف نظر را به خاطر مردم کنار بگذاریم تا مشکلات تیم برطرف و آرامش به تیم برگردد.
وی با بیان اینکه مرزبان جز مربیان با دانش فوتبال ایران است که پیش از شروع مسابقات جزو گزینه های مربیگری تیم نفت مسجدسلیمان بود و حتی از او برنامه خواستیم افزود: مسئولان، بازیکنان، کادر فنی و مردم مسجدسلیمان همگی در یک کشتی قرار داریم لذا امیدوارم با اتحاد و همدلی مشکلات تیم برطرف شده و شاهد نتایج درخشان باشیم.
بابادی گفت: امیدواریم از تعطیلات لیگ به خوبی بهره ببریم و در بازی برابر سایپا با توجه به شناخت مرزبان از این تیم، نتیجه لازم را کسب کنیم.
به گزارش ایرنا تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب سه امتیاز در مکان پانزدهم رده بندی جای گرفته است.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.