وحید انصاری رییس هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار ورزشکار نابینا و کم‌ بینای خوزستانی در رقابت‌ های پارآسیایی جاکارتا 2018 شرکت می‌کنند.
وی گفت: در رشته های دو و میدانی، شطرنج، گلبال و جودو به ترتیب میکائیل دیانی، فاطمه برقول، مریم حسام آبادی و سید امید جعفری از خوزستان در مسابقات پارآسیایی جاکارتا حضور خواهند داشت. این بازیکنان هم اکنون در اردوهای آماده سازی تیم‌‌ های ملی به سر می برند تا با قوای بیشتر در رقابت ها حاضر شوند.
رییس هیات نابینایان و کم بینایان خوزستان با اشاره به این که تلاش می کنیم این رشته را در استان توسعه دهیم افزود: با توجه به شناختی که از ورزشکاران استان دارم بی شک همگی آن ها شانس کسب مدال و افتخارآفرینی برای کشورمان را دارند.

* 15 ورزشکار جانباز و معلول راهی مسابقات پاراآسیایی می شوند
مهرداد شیروانی رییس هیات جانبازان و معلولان خوزستان از حضور 15 ورزشکار و سه مربی در مسابقات پاراآسیایی جاکارتا خبر داد و گفت: در رشته دو و میدانی عبدالرضا جوکار، جواد حردانی، امان الله پاپی، علیرضا قلعه ناصری، آرش سلطانی، خالد حمادی، صادق و علی بیت سیاح، علی امیدی، هاشم متقیان در بخش آقایان و الهام صالحی، شهلا حبیبی و زهرا امینی در بخش بانوان به مسابقات پاراآسیایی اعزام می شوند.
وی عنوان کرد: در رشته های بسکتبال و تیراندازی با کمان، به ترتیب عادل طرفی و غلامرضا رحیمی برای حضور در مسابقات پاراآسیایی انتخاب شدند. همچنین مهدی فارسی ، ماشاالله طاهری و زهرا کرم زاده به عنوان مربی در رشته دو و میدانی ورزشکاران استان را همراهی می کنند.
شیروانی با بیان این که بالای 90 درصد از ورزشکاران ما شانس کسب مدال دارند افزود: با وجود این که بیش از 60 درصد از ورزشکاران اعزامی خوزستان به مسابقات آسیایی و پاراآسیایی متعلق به هیات جانبازان و معلولان است اما در مقایسه با هیات های دیگر به شدت مظلوم و بی پول هستیم و حتی زیرساختی در اختیار نداریم تا از این طریق درآمدزایی کنیم.
به گزارش ایرنا بازی های پارآسیایی جاکارتا از روز 14 مهر آغاز و تا 21 مهر ادامه دارد که در این مسابقات 3589 ورزشکار از 43 کشور در 18 رشته با یکدیگر به رقابت می پردازند. همچنین 209 ورزشکار جانباز و معلول و 60 ورزشکار نابینا و کم بینا از ایران عازم این رقابت ها می شوند.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.