عزیز فریسات روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:به بازی های جام حذفی نگاه ویژه ای داریم و در این رقابت ها با تمام وجود کار می کنیم همچنین سعی می کنیم به بازیکنان جوان خود فرصت بازی کردن بدهیم.
وی همچنین درباره هواداران تیم فولاد گفت: تیم فولاد همیشه هواداران متعصب و خوبی داشته که پیگیر کار تیم هستند لذا حق دارند که تیم شان را در بهترین شرایط ببینند.
وی افزود: تیم ما به لحاظ بازیکن و مهره هیچ مشکلی ندارد و همه چیز خوب پیش می رود، تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه داریم و امیدوارم با تمام وجود کار کنند تا فولاد در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.
مربی تیم فولاد خوزستان در خصوص تغییرات به عمل آمده در کادر فنی این تیم گفت: این تغییرات با صلاحدید مدیریت باشگاه انجام شد و در آینده شاهد نتایج درخشانی از تیم فولاد در لیگ و جام حذفی خواهیم بود.
وی ادامه داد: تمرینات تیم با حضور ایلی استان به طور منظم در حال انجام است تا با توان بالا در رقابت های جام حذفی شرکت کنیم. همان گونه که هواداران از ما انتظار دارند به دنبال کسب نتایج خوب هستیم تا در رتبه های بالای جدول قرار گیریم.
مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم فولاد خوزستان چه زمانی معرفی می شود گفت: مدیریت باشگاه در حال بررسی این موضوع است.
وی در باره وضعیت عبداله کرمی بازیکن مصدوم فولاد خوزستان بیان کرد: کرمی اصلا قصد خداحافظی ندارد و اکنون در حال تمرین با تیم است هر چند مصدومیت جزیی دارد.
به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان هم اکنون با کسب هشت امتیاز در مکان نهم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد. این تیم روز 24 شهریور جاری در رقابت های جام حذفی به مصاف تیم مس شهر بابک می رود.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.