اکبر میثاقیان روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مسابقات لیگ دسته یک در فصل جاری بسیار سخت و فشرده پیش می رود و رقابت بین تیم ها نزدیک دنبال می شود.
سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر نتایج این تیم در چهار هفته ابتدایی لیگ دسته اول را رضایت بخش عنوان کرد و گفت:با توجه به شرایط سخت لیگ دسته یک، تیم اروند خرمشهر نتایج قابل قبولی در چهار هفته گذشته کسب کرده است.
وی افزود: با توجه به اینکه اروند خرمشهر نخستین تجربه خود در لیگ دسته اول دنبال می کند در چهار هفته ابتدایی نتایج قابل قبولی را کسب کرده که این نشان از انگیزه بازیکنان این تیم دارد.
میثاقیان تصریح کرد: در چهار بازی هنوز شکستی را متحمل نشده ایم ولی ادامه این روند سخت خواهد بود زیرا تیم ها در صورت ایجاد هماهنگی بیشتر رقابت مشکل می شود.
وی اظهار داشت: در تیم اروند خرمشهر بازیکنان با تجربه ای حضور دارند که در ادامه لیگ می توانند برای این تیم مفید واقع شوند هر چند که بازیکنان بومی و جوان تیم نیز در چهار بازی گذشته عملکرد قابل قبولی ارائه دادند.
سرمربی تیم فوتبال اروند خرمشهر گفت: در فصل جاری قطعا تعداد تیم های مدعی صعود به لیگ برتر بیشتر خواهد بود و نتایج کسب شده در چهار هفته ابتدای گمانه زنی برای تیم های مدعی را مشخص کرده است.
میثاقیان افزود: نقش هواداران خرمشهری در موفقیت تیم اروند بسیار پر رنگ است و ما نیز با پشتوانه آنها در بازی های خانگی بدنبال شکست دادن حریفان خواهیم بود.
تیم فوتبال اروند خرمشهر با 6 امتیاز در رده ششم رقابت های لیگ دسته اول کشور قرار دارد.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.