معاونت مهندسی شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در مراسم ماه محرم هیأت‌ها و دسته‌های عزاداری از وسایلی مانند بیرق، علم استفاده می کنند که باید از احداث و نصب داربست موقت در حریم و مسیر خطوط برق برای برپایی تکایا و ایستگاه‌های پذیرایی از عزاداران خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سعید آقایی عنوان کرد: از آنجا که نصب بنر و پرچم مختص ایام سوگواری بر روی پایه‌های برق و سایر تجهیزات جانبی منجر به وقوع حوادث برق گرفتگی می‌شود، هیأت‌های مذهبی از ساخت و جوشکاری روی پایه‌ها و به دنبال آن صعود افراد از تاسیسات برق رسانی برای نصب هرگونه پرچم، پلاکارد و بنر خودداری کنند.

معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به نحوه تامین برق هیأت‌های مذهبی گفت: مسئولان هیأت‌ها می‌توانند با مراجعه به مدیریت‌های برق و اداره‌های تابعه نسبت به ثبت نام و اخذ انشعاب موقت اقدام نمایند.

آقایی تاکید کرد: اعضاء و یا مسئولان هیأت‌های مذهبی از هرگونه دخالت غیرمجاز در تاسیسات برق رسانی و وصل خودسرانه، غیر ایمن و غیرمجاز انشعاب برق پرهیز کنند.

وی افزود: باید تجهیزات برقی مورد استفاده هیأت‌های مذهبی نظیر سیم، کابل و تابلو‌های برقی قبل از شروع مراسم عزاداری توسط مسئولان هیأت به دقت بازرسی شود و با محفوظ نگه داشتن اتصالات کابل‌ها و فیوز وسایل برقی از قرار گرفتن آن‌ها در معرض عموم به ویژه کودکان جلوگیری کنند.

 معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: عزاداران، درزمان وقوع هرگونه حادثه احتمالی و یا وقوع خاموشی، از دستکاری در تجهیزات برق رسانی به ویژه کنتور پرهیز کرده و مراتب را از طریق ادارات برق پیگیری کنند و یا از طریق شماره ۱۲۱ موارد را به اتفاقات برق اطلاع دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.