به گزارش ایرنا سیدزین العابدین موسوی شنبه در دیدار که بیش از 100 نفر از سران عشایر منطقه حضور داشتند اظهار داشت:این کارگروه ضمن بررسی مشکلات در بخش صیادی و کشاورزی راهکار مناسب برای رفع مشکلات را تدوین و ارائه می کند.
وی ضمن تشریح سیاست های دولت برای خدمت رسانی به مرزنشینان و مرزداران افزود:عشایر مرزدار نقش مهمی در حفظ امنیت کشور دارند و نقش آنها در هشت سال دفاع مقدس بر هیچ کسی پوشیده نیست.
موسوی ضمن بیان تلاش های استاندار خوزستان برای تامین آب مورد نیاز نخلستان های آبادان در مرحله اول و دوم بیان داشت: مرحله سوم تامین آب نخلستان های آبادان از پشت سد دز رها سازی شده و تا 2 روز آینده این آب به منطقه می رسد.
وی بر رعایت سهمیه در نظر گرفته شده برای زمین های کشاورزی تاکید کرد و گفت:کشاورزان به گونه ای برداشت آب را مدیریت کنند تا آب به تمام نخلستان های منطقه برسد.
سرپرست فرمانداری ویژه آبادان گفت:بخش زیادی از خط لوله انتقال طرح غدیر به روستاهای آبادان تکمیل شده و در آینده نزدیک با بهره برداری از این خط آب غدیر به تمام روستاهای منطقه منتقل می شود.
به گزارش ایرنا در این جلسه 10 نفر از شیوخ عشایر شهرستان آبادان به عنوان اعضای کارگروه بررسی مشکلات عشایر از سوی سران عشایر انتخاب شدند.
در این جلسه بیژن ربیعی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و جمعی از مسئولان محلی نیز حضور داشتند.
3015/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.