به گزارش ایرنا تیم اهورا بهبهان روز جمعه در هفته نهم از سری رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور پذیرای تیم مقاومت البرز بود که در نهایت با نتیجه هشت بر سه مغلوب این حریف شد.
شاگردان محسن علیپور در ابتدای بازی بر خلاف آن چه تصور می شد خوب بازی نکردند و همین امر موجب شد تا در همان نیمه اول بازی چهار گل دریافت کنند اگر چه بازیکن تیم اهورا با یک ضربه استثنایی یکی از گل های حریف را پاسخ داد.
در نیمه دوم باز هم بازیکنان تیم اهورا کم فروغ ظاهر شده و چهار گل دیگر دریافت کردند که این موضوع ناراحتی تماشاگران و نیمکت نشینان این تیم را به همراه داشت. نماینده خوزستان که نمی خواست در مقابل چشمان هوادارانش بازنده این دیدار باشد در ادامه موقعیت های بی شماری بر روی دروازه مقاومت البرز خلق کرد اما تنها 2 گل وارد دروازه حریف کرد.
در این دیدار سجاد مسیحی 2 گل و افشین مادری یک گل برای تیم اهورا به ثمر رساندند همچنین در سوی مقابل میثم خیام سه گل، محسن محمدزاده، محسن باغشینی، احسان سهیلی مقدم، حمزه کدخدایی و امیرحسین داوودی هر کدام یک گل برای تیم مقاومت به ثمر رساندند.
در ادامه محسن علیپور سخاوی سرمربی تیم اهورا با بیان این که تیم کاملا بومی و جوانی داریم گفت: ما در این دیدار موقعیت های خوبی به دست آوردیم اما از روی کم تجربگی بازیکنان مان نتوانستیم بهره لازم را ببریم در حالی که حریف بازیکنان خوب و با تجربه ای داشت اما با این وجود امیدواریم در هفته های آینده شرایط ما بهتر شود.
وی عنوان کرد: در چهار هفته گذشته سه، چهار بازیکن با تجربه خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم و این موضوع در عملکرد تیم ما اثرگذار بود ولی در مجموع از بازیکنانم در این دیدار راضی نیستم و معتقدم می توانستیم بهتر باشیم.
سرمربی تیم فوتسال اهورا بهبهان با اشاره به این که امسال به خاطر هواداران و بازیکنان بومی شهرستان در رقابت های لیگ برتر حاضر شدیم افزود: تیم مااز جهات مختلف قابل قیاس با دیگر تیم های حاضر در لیگ برتر نیست و به خوبی می دانیم که به لحاظ مالی شرایط حضور در لیگ برتر را نداشتیم
تیم فوتسال اهورا بهبهان در حال حاضر با کسب یک امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارد.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.