**امام جمعه دزفول:
دشمن در جنگ اقتصادی اصل نظام را هدف گرفته است
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلی امام علی(ع) این شهر افزود: کشور در این روزها در شرایط سختی است که عبور از این شرایط، هشیاری مردم و مسئولان را می طلبد.
وی با بیان اینکه برخی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام هستند با تاکید بر لزوم شناسایی عناصر نفوذی در کشور افزود: متاسفانه برخی در داخل با اقدامات نسنجیده خود بر مشکلات کشور می افزایند.
امام جمعه دزفول اضافه کرد: برخی پوشک بچه را به مدت 2 سال احتکار کردند تا بگویند مسئولان نظام نمی توانند پوشک بچه را تامین کنند.
وی با تاکید بر لزوم اعلام فهرست افرادی که ارز دولتی گرفته اند، گفت: بهانه نداشتن قطعاتی مانند ضبط خودرو برای خودداری از عرضه به بازار به هیچ عنوان پذیرفتی نیست.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان اینکه هزاران کالای مورد نیاز مردم در گمرک است و ترخیص نمی شود، افزود: دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی باید با متخلفان برخورد قاطع کنند.
وی راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور را ایستادگی و اتحاد دانست و گفت: همه دنیا در دفاع مقدس مقابل ما بودند ولی ایستادگی کردیم اکنون نیز باید گوش به فرمان رهبری باشیم تا با اتحاد و ایستادگی بر مشکلات فائق آییم.
امام جمعه دزفول خواستار همراهی مردم برای رفع مشکلات کشور شد و افزود: متاسفانه عده ای با هر شایعه ای بیش از نیاز خود کالا خریداری می کنند که این موضوع بر مشکلات می افزاید.
خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه با اشاره به سالروز قیام 17 شهریور اظهار داشت: رژیم پهلوی عمق جنایت و دشمنی خود با مردم را با کشتن هزاران نفر از مردم نشان داد.
وی با اشاره به آغاز ماه محرم از هفته آینده گفت: ماه محرم فرصت مغتنمی است و باید از درس های آن برای مقابله با دشمن استفاده کنیم.
حجت الاسلام قاضی دزفولی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ حسینی در جامعه افزود: مسایل روز جامعه باید در سخنرانی ها تبیین شوند.
وی با اشاره به عملیات ادلب سوریه و تلاش آمریکا برای تغییر موازنه قدرت در منطقه گفت: شمارش معکوس برای این عملیات آغاز شده است تا تنها نقطه در دست تروریست ها نیز آزادسازی شود.
امام جمعه دزفول افزود: در صورت آزادسازی این منطقه آمریکا دیگر امکان حفاظت از تروریست ها را ندارد.
وی اظهار داشت: ترامپ بارها اعلام کرده که ورود آمریکا به خاورمیانه اشتباه بوده ولی از سوی دیگر در حال آماده سازی برای حمله به ادلب است.
3022/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.