به گزارش ایرنا سردار سرتیپ احمد خادم سیدالشهدا شامگاه پنجشنبه در یادواره شهید مدافع حرم عادل سعد در حسینیه سعد شهر امام دزفول افزود: دشمنان با بیان مباحث تفرقه انگیز مانند آتش زدن هورالعظیم توسط عراقی ها و سایر مباحث از هر تلاشی برای جدایی ملت ایران و عراق دریغ نمی کنند.
وی با بیان اینکه حشد الشعبی 10 هزار شهید تقدیم اسلام کرده است، گفت: ایران و عراق برادرند و در جنگ با داعش در کنار هم بودند.
فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران افزود: اکنون سفره ای به طول 100 کیلومتر از نجف تا کربلا ایجاد می شود که غربی ها این اتحاد و عظمت را نمی توانند ببینند.
وی اظهار داشت: همه با آماده سازی لشکرها و پشتیبانی ها در حال فراهم کردن زمینه ظهور هستند لذا نبای اجازه اجازه دهیم این زمینه از بین برود.
سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا با تاکید بر لزوم برخورد با افراد فاسد افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی باید کمک کنیم و از پاشیدن بذر نا امیدی در جامعه خودداری کنیم.
وی با بیان اینکه شهر امام دزفول بیش از 56 شهید تقدیم اسلام کرده است، گفت: امام خمینی(ره) پیش گویی های زیادی نظیر فتح سنگرهای کلیدی جهان توسط اسلام کرده اند که امروز آنها را به وضوح می بینیم.
فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران افزود: روزی در شلمچه می جنگیدیم و امروزدر مدیترانه مقابل اسراییل می جنگیم.
وی با بیان اینکه شهدا به تکلیف خود عمل کردند، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) انسان هایی را پرورش داد که در جنگ تحمیلی برای اسلام تکه تکه شدند.
سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا امنیت کنونی ایران اسلامی را از برکت خون شهدا دانست و گفت: باید قدر این امنیت را بدانیم و از آن یاد کنیم.
وی با اشاره به سرشکستگی سربازان آمریکا در کوچه پس کوچه های عراق در برابر سربازان لشکر بدر افزود: داعش تا دروازه های عرق آمد و سامرا را محاصره کرد ولی در نهایت به دست مدافعان حرم نابود شد.
فرمانده قرارگاه کربلا با بیان اینکه حشد الشعبی به برکت خون شهدا تشکیل شد، اظهار داشت: 120 هزار نیروی بسیج مردمی حشد الشعبی گروه های تکفیری را نابود و پاکسازی کردند.
وی با اشاره جنایات داعش در عراق و سوریه گفت: تا دشمن خود یعنی داعش را نشناسیم نمی توانیم تاثیر حشد الشعبی در منطقه را بدانیم.
سردار سرتیپ خادم سیدالشهدا تکلیف امروز ملت ایران را ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمن دانست و افزود: دشمن برای ضربه زدن به ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی کند لذا مردم باید هشیار باشند.
وی با بیان اینکه هیچ بن بست اقتصادی وجود ندارد، گفت: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند هیچ جنگی نخواهد شد و هیچ مذاکره ای نخواهیم کرد لذا می توانیم بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.
وی افزود: عشایر غیور عرب، بختیاری و همه مردم ایران باید با عمل به وظایف و تکالیف خود باید برای رفع مشکلات دست در دست هم دهند.

** شهید عادل سعد افتخار کل مسلمانان جهان است
صلاح سید بطاط از موسسان مجلس اعلای عراق نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدافع حرم عادل سعد گفت: خانواده این شهید والامقام پنج شهید تقدیم اسلام کرده اند.
وی که از فرماندهان حشد الشعبی نیز است، افزود: شهید سعد علاوه بر دفاع از میهن اسلامی ایران برای دفاع از اسلام به دیگر مسلمانان جهان نیز کمک کرد.
سید بطاط شهید سعد را افتخار کل مسلمانان جهان دانست و اظهار داشت: اکنون در مدرسه شهادت و امتحال الهی جمع شده ایم.
وی افزود: آمریکا شیطان بزرگ است و نمی خواهد ایران استقلال پیدا کند.
اجرای سرود و مداحی از دیگر بخش های آیین گرامیداشت دومین سالروز شهادت عادل سعد شهید مدافع حرم بود.
این خبر تکمیل می شود...
3022
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.