مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با تاکید بر این که تلاش ما حفظ نمایندگان استان در لیگ های مختلف ورزشی و رشته فوتبال است، گفت: انصراف استقلال رامشیر از لیگ دسته دو فوتبال کشور صحت ندارد و این تیم انصراف نمی دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، افشین حیدری درخصوص مطرح شدن صحبت هایی مبنی بر انصراف استقلال رامشیر از لیگ دسته دو فوتبال کشور که نگرانی ورزش دوستان این شهرستان را در برداشته است، اظهار کرد: این موضوع صحت ندراد و تنها شایعه است. استقلال رامشیر با قدرت در این مسابقات شرکت می کند.

وی بیان کرد: همچنین با دستور استاندار قرار است به این تیم نیز کمک کنیم تا نوذری مالک باشگاه که از چهره های ورزشی است نیز همچون گذشته به صورت موفق تیم داری کند. ضمن این که محمدیان نماینده شهرستان در مجلس و فرماندار رامشیر نیز پیگیر حل مشکلات مربوطه هستند. اداره کل ورزش و جوانان استان هم حمایت می کند تا این تیم بدون دغدغه در لیگ دو شرکت می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تاکید کرد: تمام تلاش ما حفظ نمایندگان استان در لیگ های ورزشی و رشته فوتبال است و نمی گذاریم که سهمیه های استان هدر روند. هر جا که تیم های خوزستانی دچار مشکل شده اند ما نیز برای حل مشکلات ورود کرده ایم و در حد توان کمک هایی داشته ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.