رییس شورای اسلامی منطقه کمفه روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:پیگیری زیادی از سوی مسئولان شهرستان و استان انجام شده و وعده هایی نیز در این زمینه به مردم داده شد اما تاکنون عملی نشده است.
قدرت ا...حسنوند افزود:آب آشامیدنی این روستاها در گذشته از چشمه تامین می شد اما متاسفانه در دهه های اخیر با خشک شدن و کم آب شدن چشمه ها مشکل کمبود آب شرب نارضایتی روستاییان را به دنبال شده است.
وی ادامه داد:انتظار می رفت مسئولان برای رفع مشکل آب شرب جدیت بیشتری به خرج دهند.
رییس شورای اسلامی منطقه کمفه افزود: مشکل کمبود آب شرب و نداشتن راه ارتباطی مناسب زمینه مهاجرت این روستاییان را به سمت شهرها و بعضا حاشیه شهرها ایجاد کرده است.
حسنوند ادامه داد:بارها مسئولان شهرستان و استان از این روستاها بازدید و برای رفع مشکلات آنها قول مساعد داده اند اما این وعده ها در حد حرف باقی ماند.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیکا نیز در این زمینه اظهارداشت:برای اجرای پروژه آبرسانی به این روستاها 120میلیارد ریال اعتبار نیاز است که این اعتبار قرار بود سالانه برای اجرای طرح آبرسانی در مدت چند سال تامین شود.
محسن طهماسبی افزود:امسال 30میلیارد ریال برای این پروژه مصوب شده که 21میلیارد ریال جهت خرید لوله تخصیص پیدا کرد.
وی ادامه داد:قریب 44میلیارد ریال برای تامین لوله خط انتقال این پروژه از طرف شرکت آب وفاضلاب روستایی استان هزینه شده و لوله های مورد نیاز خریداری شده است.
مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان اندیکا گفت:برای اجرای این پروژه نیازمند اعتبار هستیم که از طریق مسئولان شهرستان و استان موضوع تامین اعتبار در دست پیگیری است.
منطقه کمفه با روستاهای نپی آباد،سفیدار،چگا آباد،لک آبادوسرچناربا جمعیتی بالغ بر 900خانوار در بخش چلو شهرستان اندیکا واقع شده است.
بخش چلو شهرستان اندیکا با جمعیتی بالغ بر 15هزار نفر در شمال شرقی خوزستان قرار دارد.
شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی ،چلو و آبژدان تقسیم شده و در 186 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.