به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار حیدر عباس زاده عصر شنبه در این خصوص اظهار داشت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و سایر یگان های انتظامی در پنج روز گذشته با انجام اقدامات تخصصی وهدفمند موفق به شناسایی و دستگیری 79 نفر از عاملان تیر اندازی در سطح استان شدند.
وی افزود: ماموران پلیس در قالب تیم های تخصصی و عملیاتی با بکار گیری روش‌های تخصصی و علمی مخفیگاه تعداد 79نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و کسانی که به سمت افراد، منازل ، اماکن تیراندازی کرده‌اند، شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در چند عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد: در نتیجه عملیات های انجام شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان 80 قبضه سلاح شکاری، 16 قبضه سلاح جنگی و جمعا 96 قبضه سلاح غیرمجاز و تعداد هزار و 56 عدد فشنگ کشف وضبط شد.
وی تصریح کرد: در طول یک سال گذشته با کارهای اطلاعاتی و با برنامه ریزی ماهیانه حداقل سه طرح جمع آوری سلاح غیر مجاز در استان اجرایی شده و توفیقات کم نظیری در رابطه با کشفیات سلاح غیر مجاز و دستگیری عاملان تیراندازی های غیر مجاز داشته ایم.
سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی مصمم است با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی که با تیراندازی های غیر مجاز آسایش شهروندان را برهم می زنند به صورت قاطعانه برخورد نماید.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.