به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی پنجشنبه شب پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار داشت: بازی با سایپا یکی از بازی هایی بود که در بهترین شرایط بود و موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما فوتبال امشب روی بی رحم خود را به ما نشان داد.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که اول بازی گل بدی خوردیم و در ادامه برنامه های ما بهم ریخت، اما رفته رفته بهتر شده و حتی یک توپ به تیر دروازه زدیم افزود: دروازبان سایپا بهترین بازیکن زمین بود زیرا مانع از گلزنی ما شد. از باخت امشب ناراحتیم اما سرمان را بالا می‌گیریم زیرا نمایش خوبی داشته و کم کاری نکردیم.
وی با اشاره به این که بازیکنان فولاد در این مسابقه قدری احساسی بازی کردند عنوان کرد: نمی‌ خواهم با کلمات بازی کنم اما همه باید بپذیریم که ما فولادی را تحویل گرفتیم که در انتهای جدول بود .با تلاش بازیکنان تیم را دوباره ساختیم اما باید بدانیم که فوتبال صبر و حوصله می‌خواهد و همه باید تا آ‌خرین لحظه حمایت کنند.
پورموسوی با اشاره به این که از سال 77 تا 81 در تیم فولاد بودم و سال ‌ها دنبال این بودیم که به لیگ پایین تر سقوط نکنیم اما سال به سال مربیان مختلف آمدند و شرایط بهتر شد گفت: معتقدم عملکردمان در 6هفته ابتدایی مسابقات بد نبود اگر چه نیاز به حمایت هواداران داریم.
وی در پایان گفت:بی شک در ادامه 2 یا سه بازیکن به ترکیب ما اضافه می شود و سعی می کنیم در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.
دیدار بین 2 تیم فولاد خوزستان و سایپا در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک به سود تیم سایپا به پایان رسید.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.