به گزارش ایرنا سرپرست فرمانداری ویژه آبادان روز چهارشنبه در آئین افتتاح این طرح های برق رسانی گفت: این طرح ها با هدف پایداری شبکه برق در شهرستان آبادان با توجه به سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته اجرا شدند.
سیدزین العابدین موسوی به طرح های اجرا شده در زمینه توسعه، اصلاح، بهینه سازی و تامین روشنایی مناطق شهری و روستایی آبادان اشاره کرد و گفت:در راستای تقویت و توسعه شبکه برق همچنین برقرسانی طرح های توسعه، اصلاح و تقویت ولتاژ شبکه برق در مناطقی مانند ذولفقاری، شطیط، جاده خسرو آباد، کوی میثاق، سلیج شرقی، کوی قدس، شهرک خودرویی، امیر آباد، سده، جمشید آباد و پالایشگاه و همچنین روستاهای صیداویه، طره بخاخ، سید حسن حکیم، مغیطیه و صنگور اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود:در سه روز گذشته و به مناسبت هفته دولت 42 پروژه با 260 میلیارد ریال اعتبار در بخش های مختلف در شهرستان آبادان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.
سرپرست فرمانداری آبادان اظهار داشت: امیدواریم این پروژه ها بخشی از مشکلات مردم را برطرف کنند هر چند سال آینده با میزان اعتبار بیشتر سعی در افتتاح پروژه های عمرانی و صنعتی بیشتری در شهرستان آبادان خواهیم داشت.
7104/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.