محمد رضا عباسی در حاشیه آیین نمادین گشایش این پایگاه ها که همزمان با بهره برداری از پایگاه خدمات اجتماعی ملاشیه اهواز صورت گرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هزینه راه اندازی هر کدام از این پایگاه های اجتماعی در سایر نقاط خوزستان، 500 میلیون ریال و همچنین اعتبار راه اندازی خانه امن زنان اهواز 2 میلیارد ریال بوده است.
وی گفت: این پایگاه های خدمات اجتماعی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی ساکنان سکونتگاه‌ های غیر رسمی به بهره برداری رسیده است.
وی افزود:خانه امن زنان اهواز نیز با هدف توانمندسازی و نیز حمایت از زنان و دختران در معرض خشونت گشایش یافت که در آن از خدمات سرپایی تا اقامتی در زمینه های اجتماعی، بهداشتی، روانشناسی و آموزشی ارایه می شود.
عباسی بیان کرد: 12 پایگاه خدمات اجتماعی دیگر نیز به زودی در اهواز (پنج پایگاه)، آبادان(2 پایگاه)، دزفول(2 پایگاه)، مسجدسلیمان(2 پایگاه) و اندیمشک، شوش،کارون، ماهشهر، رامهرمز و بهبهان هرکدام یک پایگاه،به بهره برداری می رسد.
تا سال 96 تنها در 10 شهرستان استان مرکز اورژانس اجتماعی وجود داشت که در راستای تعهدات به برنامه ششم توسعه در 11 شهرستان دیگر بالای 50 هزار نفر استان نیز مرکز اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شد.
به گزارش ایرنا همزمان با هفته دولت سه پروژه شامل خانه امن زنان در اهواز، مرکز اورژانس اجتماعی سوسنگرد و پایگاه های خدمات اجتماعی با حضور مدیرکل دفتر امور آسیب ‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور در خوزستان به بهره برداری رسید.
9890 / 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.