جی پلاس؛

خودروی جدید ایلان ماسک در اروپا + عکس

کمپانی تسلا تمرکز خود را روی عرضه خودروی برقی خود در خارج از آمریکا گذاشته و خبرها حکایت از آن دارد که قرار است تا ماه فوریه، این خودرو در انگلیس و اروپا عرضه شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس علم و فناوری جی‌پلاس، کمپانی خودروسازی تسلا با مدیریت ایلان ماسک قرار است طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نخستین نمونه‌های خودروی Model 3s را در ماه‌های فوریه و مارس در اروپا عرضه کند. مشتریان انگلیسی تا اواسط سال 2019 چشم‌انتظار خودروهای سفارش‌داده شده خود هستند. از این رو، در اوایل همین ماه تسلا نمایشگاهی را در لندن و منچستر برگزار می‌کند تا مشتریان و علاقمندان به خودروهای تسلا بتوانند جدیدترین مدل‌های این کمپانی را در آنجا مشاهده کنند.

فشارهای وارده به اروپا که در قالب اعتبارهای مالیاتی برای خودروهای تسلا تعیین شده، در آمریکا به پایان می‌رسد. در نقطه مقابل، بسیاری از کشورهای اروپایی نظیر انگلیس همچنان با ارائه تخفیف‌های چند هزار دلاری سعی در جلب مشتری برای خرید خودروهای الکتریکی خود دارند.

با برداشته شدن امتیازهای مالیاتی آمریکا که به کاهش تقاضای خودرو در آمریکا می‌انجامد، ایلان ماسک اعلام کرده است که انتظار می‌رود تقاضای خرید در اروپا این اقتصاد راکد را به جریان می‌اندازد.

این میلیاردر که بنیانگذار کمپانی تسلاست، با اشاره به این که اوایل سال جاری خودروی Model 3 علاوه بر اروپا به چین هم راه پیدا می‌کند، اعلام کرد که عرضه این خودروی سدان در این مناطق جهان بازار گسترده‌تری را نسبت به آمریکای شمالی ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید