رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فاروج روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با وجود اینکه عملیاتی شدن این طرح در حیطه کاری این دستگاه نبود اما با توافق های انجام شده اعتبار برای یک کیلومتر از محور شیرغان اختصاص یافت.
هومن وکیلی گفت: این مسیر در حوزه راه های روستایی دهستان محروم سنگر است و زیر سازی و عمده ابنیه و پل های آن انجام شده بود.
وی با بیان اینکه عملیات اجرایی آسفالت این محور آغاز شده است افزود: برای این طرح یک میلیارد و 740 میلیون ریال اعتبار تامین شده و از اعتبارات سال مالی 97.98نیز منابع اختصاص یافته که مرحله به مرحله اجرایی می شود.
وی گفت: در ادامه زمینه سازی برای ارتقا شاخص راه در شهرستان در محور ریزه - کلاته شاه میر به طول 5.5 کیلومتر، در سر فصل توافق نامه ها لحاظ شده است و از سویی مشارکت خیران با محوریت حاج نبی باقریان این محور نیز ارتقا یافت.
وکیلی اظهار داشت: برای این محور از محل منابع ملی و استانی در مجموع 5 میلیارد ریال تامین اعتبار و برای مشخص شدن پیمانکاران به مناقصه گذاشته شده است.
وی گفت: عملیات خاکی در این محور با اجرای دیوار ساحلی، ابنیه ها برای رسیدن به پایه آسفالت انجام می شود.
شهرستان فاروج دارای 456.6 کیلومتر راه بین‌شهری و روستایی است که 426 کیلومتر آن راه روستایی که از این میزان راه 193.6کیلومتر به‌ صورت راه آسفالت روستایی و 32 کیلومتر راه آسفالت بین‌شهری است.
شاخص راه های روستایی شهرستان فاروج 46 درصد بوده و این در حالی است که میانگین شاخص راه های روستایی استان 43 درصد است.
7187/3007/6042/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.