به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رحیم مهدوی پور در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: آمریکا به عنوان دشمن بزرگ اسلام هر چا پای گذاشته، همراه با شر برای آن ملت بوده است.
وی افزود: در هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که آمریکا نفع و خیری به ملت و یا دولتی رسانده باشد، کجا شری و ضرری از آمریکا به ملت ها و دولت ها نرسیده است؟
وی خاطرنشان کرد: معیار آمریکا و استکبار در ایجاد و قطع روابط با کشورها، منافع و مصالح خود است و آمریکا جز این چیزی را در روابط نمی خواهد.
خطیب جمعه بجنورد تصریح کرد: آمریکا هر جا پا گذاشته شر داشته است.
حجت الاسلام مهدوی پور گفت: چهل سال در طول انقلاب پشت سر امام و ولی امر مسلمین بودیم و در این مدت یک بار اتفاق نیفتاده که مردم از این تبعیت، خسارت ببیند.
وی تاکید کرد: این امر، نشانه درایت و حقانیت ولی امر ما است و اگر در مشکلات کنونی هم به حرف های آقا گوش کنیم پیروز می شویم.
وی گفت: اینکه آقا می فرمایند جنگ نمی شود و مذاکره هم نمی کنیم، باید آویزه گوش مسئولان شود.
امام جمعه موقت بجنورد در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت، درباره ویژگی های حاکم اسلامی گفت: یکی از ویژگی های مهم، ولایت مداری و دشمن ستیزی است و حاکمان اسلام باید خود را در محضر خداوند و در بندگی او ببیند و فرصت خدمات رسانی را غنیمت بدانند تا هر چه بیشتر و بهتر به مردم خدمات رسانی کنند.
حجت الاسلام مهدوی پور گفت: باید خوب به مردم خدمات رسانی کنند، نه اینکه در فرصت در اختیار، خوب جیب ها را پر کنند، مردم باید آثار خدمات را در جامعه ببینند.
امام جمعه موقت بجنورد با بیان اینکه با اعتماد به مردم می توان تمام مشکلات اقتصادی و امنیتی را در جامعه حل کرد گفت: مسئولان اگر به مردم حسن ظن داشته باشند و با مردم متحد شوند، دست خداوند و قدرت الهی نیز با آنان خواهد بود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.