حضرتقلی حیدری پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در این استان را 67 هزار و 500 ریال عنوان کرد و اظهار داشت: گوشت مرغ منجمد به صورت سیار و با ماشین هایی که تحت نظارت سازمان دامپزشکی بوده عرضه می شود.
وی گفت: همچنین از چند روز اخیر توزیع گوشت مرغ گرم با قیمت هر کیلویی 91 تا 95 هزار ریال در چهار منطقه از مرکز خراسان شمالی در حال توزیع است.
حیدری با بیان اینکه در چند روز اخیر 15 هزار ریال از قیمت گوشت مرغ گرم در این استان کاسته شده است افزود: به جهت گرانی و افزایش قیمت مرغ گرم در استان با توجه به اینکه تولیدکننده و صادر کننده مرغ گرم به سایر استان ها هستیم و از سویی به لحاظ کیفی محصولات عالی داریم با حمایت دولت و سیاست های تنظیم بازار توزیع آن آغاز شد.
مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی گفت: قیمت گوشت مرغ بزودی به قیمت متعادل بر می گردد که هیچ گونه محدودیتی در توزیع آن نداریم و انبارهای ذخیره پر است.
حیدری افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 6 هزار تن اقلام ضروری با عناوین برنج وارداتی، روغن، شکر،گوشت مرغ و گوساله منجمد از طریق فروشگاه های زنجیره ای توسط دولت، بخش خصوصی و عاملین مستقیم در سطح خراسان شمالی توزیع شده است.
74 واحد مرغداری با ظرفیت یک میلیون و 942 هزار و 700 قطعه در این استان فعال هستد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع شده است که یکی از قطب های دامپروری در کشور محسوب می شود.
7186/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.