به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدرضا خباز سه شنبه در دیدار مدیران صدا و سیمای استان با اشاره به این تعبیر امام راحل که صدا و سیما باید دانشگاه باشد، گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی شغل انبیای الهی است و صدا و سیما می تواند انتقاد خالصانه و به قصد قربت الهی را به عنوان مصداق کامل امر به معروف و نهی از منکر در جامعه نهادینه کند.
وی از مدیران، خبرنگاران و برنامه سازان صدا و سیما خواست به ارتقای سلامت اداری کمک کنند. دکتر خباز گفت: باید مدیران خوب را تشویق کرد و به مدیران ضعیف تذکر داد و برای جلب رضایت نسبی مردم نیز به دنبال تحقق دولت های الکترونیک و همراه باشیم که به شفافیت و سالم سازی و جلوگیری از بروز مفاسد اقتصادی کمک شایانی می کند.
دکتر خباز رویکرد توسعه ای مراکز صدا و سیما در استان ها و شهرستان ها و خودداری آنان از ورود به مسائل پرحاشیه سیاسی را تحسین کرد و افزود: شرایط کنونی کشور و تشدید دشمنی های آمریکا می طلبد که همه به تقویت انسجام داخلی کمک کنند.
وی هم چنین نقش رسانه ها به ویژه صدا و سیما در تنویر افکار عمومی و تقویت مطالبه گری مردم از مسئولان را ارزشمند خواند و در عین حال خواستار آن شد که رسانه ها با توجه به محدودیت منابع و امکانات کشور، از ایجاد توقعات غیرمنطقی و خلاف واقعیات موجود بپرهیزند.
حمید قربانی جم مدیرکل صدا و سیما هم با اشاره به 24 ساعته شدن برنامه های شبکه اترک، به ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای این مرکز پرداخت و بهره گیری از ظرفیت ایجادشده برای پوشش زنده رویدادهای مهم استان و شهرستان ها و شتاب بخشیدن به مراحل اجرایی طرح پوشش 100 درصدی دیجیتال در استان را خواستار شد.
6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.