به گزارش ایرنا، دکتر محمد رضا خباز روز یکشنبه در نشست گرامیداشت ستاد هفته دولت اظهار داشت: افتتاح پروژه های دولتی در مناسبت های مختلف مانند هفته دولت و دهه مبارک فجر بیانگر این موضوع است که دولت آهنگ ساخت و ساز را متوقف نکرده است.
وی گفت: هر چند که بنده به اقتصاد دولتی اعتقاد ندارم و بر این باور هستم که باید بخش خصوصی و فعالان اقتصادی برای توسعه بیشتر کشور وارد صحنه شوند.
خباز افزود: ما مسئولان باید زمینه ساز حضور بیشتر بخش خصوصی در فعالیت های اقتصادی باشیم و با حمایت ها و عملکرد های خود آنان را دلگرم به فعالیت بیشتر کنیم بنابراین تاکید دارم در هفته دولت پروژه های سرمایه گذاری بخش مردمی و خصوصی نیز به سمع و نظر مردم رسانده شود و در این اطلاع رسانی مشارکت بخش دولتی اعم از اعطای تسهیلات و تامین زیرساخت ها بیان شود تا فعالان اقتصادی متوجه پشتیبانی دولت از آنان شوند.
وی ادامه داد: امروز که دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن دولت و نظام هستند و جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران به کار انداخته اند، بخش خصوصی باید افسران این جنگ باشند و به تعبیر مقام معظم رهبری بخش غیر دولتی باید میدان دار اقتصاد باشد.
خباز خاطرنشان کرد: در هفته دولت در 8 شهرستان استان حضور خواهم داشت اما تاکید دارم این سفرها باید کم هزینه اما با آثار و نتایج بالا باشد، بنابراین تمهیدات لازم برای سفر مدیران با خودروی ون یا اتوبوس فراهم شود و همچنین در پذیرایی ها از جیب بیت المال حاتم بخشی نکنیم.
خباز گفت: در روزهایی که استکبار جهانی تلاش دارد جمهوری اسلامی چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب را نبیند ما باید تلاش کنیم اقدامات و خدمات دولت را به درستی به سمع و نظر مردم برسانیم و با ارائه الگوی رفتار درست اسلامی به دور از تکبر، مردم را به نظام و دولت دلگرم کنیم و فاصله میان ملت و دولت را کاهش دهیم.
در ادامه این نشست، روسای چهار کمیته ذیل ستاد گرامیداشت هفته دولت به ارائه برنامه های پیش بینی شده حوزه ی کاری خود پرداختند که حضور روزانه مدیران در سامانه سامد برای پاسخگویی به سوالات مردم، برگزاری نمایشگاه مجازی هفته دولت، مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده های ایثارگران، ایراد سخنرانی استاندار، معاونان استاندار و فرمانداران در نماز جمعه با محوریت ارائه گزارش خدمات دولت، حضور مسئولان و مدیران استانی و شهرستانی در برنامه های صدا و سیما و افتتاح متمرکز پروژه های شهرستانی از مهم ترین این برنامه ها بود.
استان خراسان شمالی با 863 هزار نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.
6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.