کوروش خسرویار روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردو از 27 ماه جاری تا پایان مردادماه برگزار می شود.
دبیر انجمن کوراش کشور گفت: هشت کوراش کار مرد و چهار زن در این بازی ها حضور دارند.
وی با بیان اینکه مردان در چهار وزن و بانوان در سه وزن در جاکارتا به رقابت می پردازند، افزود: مردان در وزن های 66، 81، 90 و +90 کیلوگرم و زنان در وزن 52، 63 و 78 کیلوگرم به این مسابقات اعزام می شوند.
وی با اشاره به اینکه رقابت ها در روزهای ششم و هفتم شهریور ماه در جاکارتا برگزار می شود خاطرنشان کرد: حریف اصلی کشورمان، ازبکستان، مغولستان و ژاپن هستند و امید می رود در این دوره از مسابقات که اولین دوره ای که کوراش به عنوان مدال رسمی در این بازی ها است، مدال بگیرد و سبب بهبود رنکینگ کاروان ورزشی ما در مسابقات آسیایی شود.
خسرویار افزود: آقای نصیرنژاد مسئول فنی برگزاری مسابقات در این سفر حضور دارد و مربیان هم رضا مهنانی به عنوان مربی در کنار خسرو دلیر، تیم مردان را همراهی می کند و در بخش داوران هم کوروش خسرویار و بتول پاکروح نمایندگان خراسان شمالی هستند.
وی گفت: کوروش بهادری، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی نیز به عنوان ناظر کنفدراسیون کوراش آسیا به جاکارتا اعزام می شود.
دبیر انجمن کوراش کشور خاطرنشان کرد: تیم کوراش ما در رقابت های جهانی و آسیاسی همیشه جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص داده است و امید می رود این دوره هم خوش بدرخشند البته بازی های آسیاسی سخت است اما اطمینان دارم ورزشکاران ما مدال کسب خواهند کرد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.