علی اکبری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیگیری های زیادی برای برقراری و از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه بجنورد انجام شده است که خوشبختانه قول های مساعدی در این باره داده شده است.
وی افزود: لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان سبب گلایه مردم شده است و بر اساس قول هایی که داده شده، این برنامه های پروازی از سرگرفته می شود.
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت ها درباره جابه جایی فرودگاه بجنورد گفت: سوابق نشان می دهد قبل از انقلاب هم ایستگاه پروازی بجنورد در مکان فعلی فرودگاه بجنورد دایر بوده است، البته اکنون نواقصی در فرودگاه وجود دارد که قابل رفع است.
نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، گرمه، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی افزود: نمونه مشابه از فرودگاه های خارجی هستند که با شرایط جغرافیایی سخت تر از فرودگاه بجنورد و طول باند کمتر اجرا شده و با رفع نواقص، مشکل نشست و برخاست هواپیما مرتفع شده است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله مرکز استان تا تهران افزون بر 700 کیلومتر است.
در این استان مجتمع های بزرگ صنعتی و تولیدی نظیر پتروشیمی خراسان، آلومینای جاجرم، فولاد اسفراین و کارخانه قند شیروان فعالیت دارند که شماری از کارشناسان و مدیران این واحدهای صنعتی همواره درحال تردد به تهران هستند.
پیش از لغو پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان، 6 پرواز در هفته از سوی این شرکت و ماهان در فرودگاه بجنورد انجام می شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.