علی مرادی روز جمعه در حاشیه برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری نونهالان منطقه یک کشور در بجنورد، به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مجید عسگری به عنوان یکی از هشت وزنه بردار ایران قرار بود در جاکارتا حضور یابد اما اعلام کرده انگیزه ای برای شرکت در این رقابت ها ندارد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری افزود: اکنون آزمایش کنترل دپینگ از این وزرشکار گرفته شده است.
وی تصریح کرد: پیش از این اعلام شده بود که سهم ایران برای حضور در این رقابت ها هفت وزنه بردار است اما با افزایش این سهمیه به هشت نفر، رقابت‌های وزنه برداری هم در هشت وزن برگزار می شود.
وی گفت: مجید عسگری، وزنه بردار وزن 69 کیلوگرم، قرار بود به عنوان نفر ذخیره در این رقابت ها حاضر شود اما با افزایش سهمیه، حضور وی در این رقابت ها مسجل شد و می بایست به عنوان ورزشکار اصلی در جاکارتا حاضر شود.
مرادی درباره مشکل از دست رفتن این فرصت در بازی های آسیایی گفت: البته دور قبل هم یکی از ورزشکاران بهادر مولایی، در لحظه آخر، دچار حادثه و آسیب و از دور مسابقات حذف شد.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: اکنون نیز مجید عسگری در روزهای گذشته، اعلام کرد به علت بی انگیزگی در این رقابت ها حاضر نمی شود که برای ما هم ابهام آمیز است.
وی تاکید کرد: شعار ما، ورزش پاک است و بجد دنبال این امر هستیم و وزنه برداری در مسیری است که به شدت به دنبال کنترل دپینگ هستیم.
مرادی گفت: در چند سال گذشته 600 نمونه کنترل دپینگ از ورزشکاران گرفته شده است که یک مورد در سطح بین الملل مثبت بود که مربوط به نوجوانی بود که در اثر اشتباه شخصی و خارج از اردوها مرتکب شده بود.
رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: کنترل دپینگ همه ورزشکارن خط قرمز وزنه برداری است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.