به گزارش ایرنا، علی مرادی روز جمعه به خبرنگاران در بجنورد اظهار داشت: در تمام دوره های گذشته پس از انقلاب در هر دوره از بازی های آسیایی، یک طلا کسب شده است و امید است بتوانیم در این دوره، دل مردم را بیشتر شاد کنیم.
وی درباره برنامه های اعزام وزنه برداران به رقابت های خارج از کشور گفت: نخستین برنامه، بازی های آسیایی است که ورزشکاران در حال تدارک اعزام هستند.
وی خاطرنشان کرد: سهمیه ایران در این رقابت ها، حضور هشت وزنه بردار است.
وی گفت: 75 روز دیگر، مسابقات قهرمانی بزرگسالان جهان در ترکمنستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه سال قبل، وزنه برداران کشور قهرمان بزرگسال جهان شدند گفت: امید است بتوانیم امسال از عنوان قهرمانی جهان دفاع کنیم.
وی تصریح کرد: سال گذشته، 9 کشور به علت هایی از جمله دپینگ نتوانستند در رقبات های قهرمانی شرکت کنند اما امسال رفع محرومیت می شوند و بر این اساس رقابت در سطح بسیار بالایی برگزار خواهد شد.
وی گفت: این مسابقات پیش از این در هشت وزن برگزار شد اما امسال وزنه برداران در 10 وزن بر روی تخته می رود که ظرفیت حضور در این رقابت جهانی 2 برابر شده است.
مرادی در بخش دیگر سخنان خود با قدردانی از میزبانی خراسان شمالی برای اردوهای اردوی انتخابی تیم ملی وزنه برداری نونهالان منطقه یک کشور گفت: هیات وزنه برداری خراسان شمالی از هیات های فعال کشور است و البته سرشار از توانمندی و ظرفیت در نیروی انسانی است.
وی افزود: این اردوها و برنامه هایی که بر مبنای این رویدادهای ورزشی در مناطق دیگر کشور برگزار می شود با رویکرد استعدادیابی و آمادگی برای حضور در المپیک 2024 و 2028 است.
مرادی تصریح کرد: در این اردوها تلاش داریم تا علاوه بر استعداد یابی، برای نخبه پروری برنامه ریزی داشته باشیم و اکنون بجنورد، با این هدف زیربنایی میزبان است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.