به گزارش ایرنا دکتر محمد رضا خباز در پیام خود آورده است: هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید صارمی به دست جاهلان متعصب، نمایانگر دشواری های حرفه خبرنگاری از یک سو، و مبارزه بی امان رسانه های متعهد با تاریکی جهل و فساد و بیخبری است.
در این پیام آمده است: اصحاب رسانه ما در روزگاری که بوق های تبلیغاتی وابسته به استکبار در تلاش شبانه روزی برای تلخ کردن کام ملت بزرگ ایران در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هستند، وظیفه ای بس سنگین و دشوار به عهده دارند.
استاندار خراسان شمالی در پیام خود اظهار داشته است: خبرنگاران و رسانه های داخلی در این کارزار دشوار باید ضمن امیدبخشی به جامعه با انعکاس خدمات و دستاوردهای گرانسنگ انقلاب اسلامی که ثمره خون بیش از 300 هزار شهید و مجاهدت میلیون ها ایرانی آزاده طی 4 دهه گذشته است، در عین حال با زبان هنرمندانه به بیان صادقانه کاستی ها همراه با ارائه پیشنهادهای عملی و مطالبات مردم برای اطلاع مسئولان نظام بپردازند.
در پیام استاندار آمده است: خبرنگاران و رسانه های ما می توانند با بیان انتقادهای راهگشای خود در فضای آزاد کنونی، پرچم مطالبه گری صحیح و صادقانه را به دست بگیرند و اجازه جولان رسانه های بیگانه و مدعیان دروغین خیرخواهی ملت ایران را ندهند و جامعه را به سوی فلاح و رستگاری رهنمون شوند.
صالحی همچنین در پیام خود تصریح کرده است: دولت تدبیر و امید نیز با سعه صدر مثال زدنی و اعتقاد راسخ به لزوم آزادی عمل رسانه ها، همواره از خبرنگاران آزاده و متعهد برای بازتاب دادن کژتابی ها و نور تاباندن بر زوایای تاریک فساد، آگاه کردن آحاد جامعه و تقویت همدلی ها در راستای منافع ملی یاری جسته است.
وی در پیام خود آورده است: اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به عموم اصحاب رسانه در خراسان شمالی و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید امانی که با شهادت خود در جبهه نبرد حق علیه باطل، پرچم روشنگری را در این دیار برای همیشه برافراشته داشت، از یکایک اعضای خانواده بزرگ رسانه ای استان برای کمک به رشد و توسعه استان و به فعلیت درآوردن قابلیت های نهفته و بالقوه در این خطه زرخیز دعوت می کنم و از درگاه خداوند متعال برای آنان دوام توفیقات را مسئلت می نمایم.
6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.