به گزارش ایرنا، مجید اسدی فر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چهار ماهه امسال، 215 میلیارد و 824 میلیون ریال تسهیلات برای متقاضیان خرید واحد مسکونی و بیش از 29 میلیارد و 500 میلیون ریال برای تعمیر و تکمیل واحدهای مسکونی و بیش از 78 میلیارد ریال برای ساخت مسکن تسهیلات پرداخت شده است.
وی پرداخت تسهیلات ازدواج را از دیگر اقدامات بانک مسکن عنوان کرد و افزود: در این مدت 140 فقره وام ازدواج به مبلغ 23 میلیارد و 300 میلیون ریال به زوجین پرداخت شده است.
مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی در باره پرداخت مسکن به خانه اولی ها گفت: در چهارماهه امسال 162 فقره تسهیلات به مبلغ 108 میلیارد و 810 میلیون ریال به خانه اولی ها پرداخت شده است.
اسدی فر در بخش دیگر سخنان خود به پرداخت تسهیلات به ساخت مسکن خسارت دیدگان از زلزله اردیبهشت سال گذشته اشاره کرد و گفت: بانک مسکن در پرداخت تسهیلات به خسارت دیدگان از زلزله به تمامی تعهدات خود عمل کرده است.
وی تصریح کرد: در این مدت 750 فقره تسهیلات به مبلغ ١46میلیارد و 44٠ میلیون ریال به زلزله زدگان استان پرداخت شده است.
وی درباره تعهدات شرکت بیمه ای برای جبران خسارت های زلزله گفت: یکی از گلایه های خسارت دیدگان از زلزله، این بود که بیمه ها در برآورد میزان خسارت ها کوتاهی کرده و چانه زنی دارند اما بیمه ها اعلام می کنند که به تعهدات خود در جبران خسارت ها و پرداخت غرامت ها عمل کرده اند.
اسدی فر افزود: بیمه برای جبران خسارت های زلزله در گلستان شهر 50 میلیارد ریال غرامت پرداخت کرده است.
وی گفت: در خراسان شمالی 26 هزار و 310 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در دستور کار بود که تا کنون 19 هزار و 969 واحد فروش اقساطی و واگذار شده است.
مدیر شعب بانک مسکن خراسان شمالی درباره تاثیر قیمت ارز در بازار مسکن و ساخت و ساز گفت: به یقین افزایش قیمت ارز هزینه های تمام شده ساخت مسکن را بالا برده است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.