به گزارش ایرنا، محمدرضا خباز روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان خراسان شمالی بر توسعه ورزش و نشاط در جامعه تاکید کرد و افزود: هم اکنون دانش آموزان بویژه دختران نیاز به فضاهای ورزشی دارند، از مدیران دستگاه ها می خواهیم در این راستا کمک کننده باشند.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در روستاها هم فضاهای ورزشی وجود دارد از آموزش و پرورش می خواهیم که فضای وزشی و آموزشگاه را در نوبت بعد از ظهر در اختیار جوانان روستا قرار دهد.

*جوانان روستایی برای ورزش به اجبار وارد مدارس می شوند
استاندار خراسان شمالی گفت: فضای مدرسه در نوبت بعد از ظهر باید در اخیتار دهیاری ها قرار گیرد تا به امر ورزش اختصاص یابد، هم اکنون برخی از جوانان روستایی به اجبار از دیوار مدرسه برای این امر بالا می روند.
خباز بر کار خالصانه تاکید کرد و گفت: راه هدایت و نجات همه ما خدمت خالصانه است که در این خصوص باید تلاش کنیم.
وی اظهار داشت: هم اکنون کشورمان در بخش هایی دچار مشکل شده است، نباید این امر ایجاد شود چرا که ایران کشوری فقیر نیست که هم اکنون با چالش مواجه است.
وی در بخش دیگری از سخنانش از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا برای جذب اعتبار برای بخش مربوطه خود تلاش کنند و افزود: حتی اگر راهی به نظر مدیران می رسد که ما می توانیم پیگیری کنیم باید به موقع اطلاع داده شود.
استاندار خراسان شمالی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی باید بر موقعیت های مقامات عالی خود واقف باشند که این امر می تواند در جذب اعتبارات بسیار مفید باشد، هم اکنون 70 درصد اعتبارات از ناحیه وزراتخانه ها است.
وی بر وحدت و همگرایی در کارها تاکید کرد و افزود: تنها اعتبار و پول مشکلی را برطرف نمی کند، اگر انسجام در بین دستگاه ها و مسئولان باشد بخش زیادی از چالش ها از بین خواهد رفت.
3007/6042/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.