به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ مرتضی زرین کمر روز سه شنبه در جمع جمع کارکنان تیپ 130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی اظهار داشت:
نیروهای مسلح ایران اسلامی در هر نقطه ای از این سرزمین، چه در مناطق محروم و مرزی و چه در سایر نقاط، قسم خورده اند که امنیت کشور را تا پای جان حفظ کنند.
وی با بیان اینکه امنیت پایدار ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، گفت: این عزیزان برای حفظ ارزش ها و صیانت از میهن، جان خود را فدا کردند.
وی افزود: خیلی ها دوست ندارند که در این کشور امنیت باشد اما به همت نیروهای مسلح ما، این امنیت پایدار مانده و این حاصل خون هزاران شهید است.
امیر سرتیپ زرین کمر در بخش دیگر سخنان خود به اثرات فضای مجازی در بروز مشکلات اشاره و خاطرنشان کرد: هر انسانی که سست شود و در هر زمینه ای ثابت قدم نباشد، به موفقیت نمی رسد.
وی افزود: فضای مجازی یکی از علت های لغزش است و بر این اساس هر مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود نباید مورد اطمینان باشد و باید اول با عقل آن را تجزیه و تحلیل کرد.
امیر سرتیپ زرین کمر با اشاره به اینکه تلاش تبلیغاتی دشمن برای نفوذ به افکار از ابتدا وجود داشته است گفت: دشمن با نفوذ در میان سربازان مختار ثقفی و دادن امان نامه به آنان، سبب شد تا مختار تنها بماند البته دشمن به وعده های خود پایبند نماند و سر از تن تمام سربازان جدا کرد.
مشاور ویژه فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اما مردم ایران امروز با شعار 'ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند' برسر عهد و پیمان بوده، پا در کاب و گوش بفرمان رهبر هستند و علی زمان خود را تنها نمی گذارند.
بر اساس این گزارش مشاور ویژه فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی رزمی یگان های تیپ 130 شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی بازدید کرد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.