علی خادمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای قدردانی از همراهی ها و تلاش های مدیران دستگاه های اجرایی استان و تعامل آنان با خبرنگاران؛ در نظر داریم تا به بهانه 17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، جشنواره 'مدیرهمراه ؛ مدیر پاسخگو' را برگزار کنیم.
وی با تبریک پیشاپیش این روز به جامعه رسانه ای و بویژه خبرنگاران افزود: در این جشنواره خبرنگاران، مدیران مسئول، سردبیران و دست اندرکاران رسانه های مختلف بر اساس معیارها و شاخص های تعیین شده، به مدیران دستگاه های اجرایی، مدیران بانک ها، اعضای شورای اسلامی شهر، شهرداران مرکزی و مناطق بجنورد امتیاز لازم را داده و از میان آنها بهترین ها را برخواهند گزید.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی پاسخگویی به پرسش‌ های رسانه‌ ها چه در زمان عادی و چه در زمان بحران، ارتباط تعاملی با رسانه، پاسخگویی به انتقادات و نقدهای مطرح‌ شده، پیگیری نکردن قضایی و یا حقوقی سازمان متبوع در واکنش مطالب منتشر شده در مورد آن سازمان و برخورداری از سواد رسانه را از جمله شاخص های این انتخاب عنوان کرد.
وی تصریح کرد: مدیران برگزیده طی مراسمی رسمی تقدیر و علاوه بر اهدای لوح تقدیر و تندیس به آنان در گفتگوهای اختصاصی از طریق رسانه های جمعی شرکت و به شهروندان عزیز و نماینده عالی دولت در استان معرفی خواهند شد.
خادمی اظهار امیدواری کرد که این اقدام فرهنگی و اثرگذار، گامی در مسیر رشد، تعالی و توسعه همه جانبه استان؛ تقویت همراهی و همدلی مدیران و جامعه خبری به منظور کاهش و رفع مشکلات و ارتقای جایگاه پاسخگویی به افکار عمومی باشد.
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان شمالی گفت: زمان و تاریخ برگزاری این جشنواره بزودی اعلام خواهد شد.
خراسان شمالی دارای 24 رسانه دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.