فرماندار فاروج گفت: فروش ساختمان های مدارس فرسوده که بخش زیادی از آن نیز در زمین های اهدایی مردم ساخته شده هزینه اجتماعی دارد که به نفع آموزش پرورش نیست.
به گزارش ایرنا هادی رجائی نیا روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرروش شهرستان خدشه دار شدن اعتماد مردم و پایین آمدن میزان مشارکت مردمی را از تبعات اجتماعی فروش این فضاها برشمرد و افزود: دولت به حد کافی اعتبار برای مدارس می گذارد.
وی اظهار داشت: شهرستان فاروج در حوزه این فضاها در موقعیت مناسبی است و در مدت دوسال آینده فضاهای فرسوده نیز نوسازی می شود.
فرماندار فاروج گفت: تاکید آموزش و پرورش در رسیدن کلاس ها به تعداد 15 نفر است، استدلال این مجموعه برای این رویکرد پذیرفتنی است اما نمی توان از کنار تعداد کم دانش آموز در روستاهای به نرم نرسیده عبور کرد.
رجائی نیا بر جلب موافقت خانواده ها برای حضور دانش آموزان کلاس های به نرم نرسیده در روستاهای کم جمعیت، برای حضور در مدارس شبانه روزی یا مدارس روستاهای همجوار تاکید کرد و افزود: اگر موافقت انجام نشد باید در سیستم اداری برای دایر ماندن این مدارس تلاش شود.
فرماندار فاروج به ارائه نشدن آمار ریزکلاس های اوقات فراغت، آسیب شناسی این برنامه ها، تعین علائق دانش آموزان در استفاده از برنامه های ارائه شده اشاره کرد و گفت: با آسیب شناسی و بررسی وضعیت فعلی برنامه های اوقات فراغت، می توان برنامه ریزی بهتری برای سال های بعد داشت.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیز گفت: 560 دانش آموز در 10 پایگاه اوقات فراغت شهرستان شرکت کرده اند.
مجید معتمدی افزود: در حوزه مدارس تخریبی، گلایه های از همسایه های این فضاها در خصوص خطرآفرین شدن مطرح شده که تعین تکلیف آن ضروری است.
8هزار و 500 دانش آموز در 135 مدرسه شهرستان فاروج تحصیل می کنند.
7187/3007/6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.