به گزارش ایرنا، در جشنواره چهارم تئاتر کوتاه استان 6 اثر نمایشی با هم رقابت می کنند و چهار تئاتر خیابانی هم اجرا می شود.
در نخستین روز از این رویداد هنری، چهار نمایش صحنه ای در مجتمع فرهنگی و هنری شهید مطهری جاجرم به روی صحنه می رود و 2 تئاتر خیابانی در پارک لاله این شهر اجرا می شود.
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در این باره گفت: اثر نمایشی ' خواب رویا ' به کارگردانی مهدی فخرانی از جاجرم، ' قرص بی اعصاب' به کارگردانی زهرا سجادی، 'سلول انفرادی' به کارگردانی زهرا رحیمی، و ' بیوه زن' به کارگردانی محمود آزاد امروز در نوبت صبح و عصر در بخش رقابتی به روی صحنه می روند.
ابوالحسن حیدری اظهار داشت: ' نامه های بی نشان' به کارگردانی رضا علی نیا عنوان تئاتر خیابانی است که به عنوان بخش جنبی این جشنواره اجرا می شود همچنین نمایش 'چاه' به کارگردانی حمید رضا عابدی، دیگر تئاتر خیابانی است که امروز به اجرا در می آید.
وی افزود: فردا هم اثر نمایشی 'ساحل' به کارگردانی امیررضا فدایی و 'مخدر' به کارگردانی مصطفی شکاریان در بخش رقابتی اجرا می شود.
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بخش جنبی هم نمایش 'جفت شیش' به کارگردانی محمود آزاد و ' مسافرخان طومان' به کارگردانی مهدی فخرانی فردا اجرا می شوند.
بر اساس این گزارش، چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی فردا به کار خود پایان می دهد و زکریا شیرمحمدزاده، بهزاد عزیزی و محمد شاکری آثار این جشنواره را داوری می کنند.
٣٩ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده که ٦ اثر در بخش صحنه ای و چهار اثر در بخش خیابانی (جنبی) انتخاب شده اند.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.