به گزارش ایرنا، اسماعیل جبارزاده چهارشنبه شب در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: استکبار جهانی، از مدت ها پیش جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده و در این جنگ، هدف دشمن، همان هدفی است که در هشت سال دفاع مقدس دنبال می کرد.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس، دشمن در نبرد نظامی تلاش داشت جمهوری اسلامی سقوط کند و اکنون نیز در عرصه جنگ اقتصادی تلاش دارد تا با فلج کردن اقتصاد، نظام سقوط کند.
وی گفت: دلسوزان و علاقه مندان این نظام باید با حفظ وحدت، در برابر زیاده خواهی های دشمنان مقاومت کنند، همه باید زیر چتر رهبر معظم انقلاب، اختلاف ها را کنار بگذاریم تا در این جنگ اقتصادی همچون هشت سال دفاع مقدس، سرافراز باشیم.
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: خدا را شاکریم، رهبری این نظام در دست فردی شایسته است.
وی تاکید کرد: باید اختلاف ها را کنار بگذاریم زیرا دشمنان نظام، هستی و تمامیت ارضی کشور را هدف گرفته اند و باید عزم را جزم کرده و بار دیگر ایستادگی خود را به جهان ثابت کنیم.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: اکنون هر خانواده یک هسته مقاومت در برابر هجمه های دشمن است و این هسته ها در هر شهر و روستا باید خود را برای مقابله با دشمن آماده کند.
معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه گفت: نمایندگان مردم استان در مجلس شواری اسلامی درخواست ها و اولویت هایی برای توسعه استان مطرح کرده اند و در این باره تلاش داریم تا در نشست هایی، مشکلات و نیازمندی هایی که در وزارت کشور قابل حل است پیگیری شود و موارد دیگر که مربوط به سایر وزارت خانه ها است، در وزارت متبوع بررسی شود.
وی با تاکید بر اینکه خراسان شمالی استعداد و توانایی های بالقوه زیادی برای توسعه دارد گفت باید تلاش شود تا این ظرفیت های بالقوه با هم افزایی به فعلیت برسد.
جبارزاده خاطرنشان کرد: توجه دولت تدبیر و امید و آقای رئیس جمهور به خراسان شمالی ویژه است و این استان در برخی شاخص ها نیاز به توجه خاص دارد که البته توجه خوبی مبذول شده است.
معاون سیاسی وزیر کشور به زندگی مسالمت آمیز قومیت های مختلف در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: اقوام مختلف از کرمانج، تات، فارس، ترک و ترکمن بدون هیچ مشکل خاص و بصورت مسالمت آمیز در کنار هم زندگی می کنند و این استان در دیماه سال گذشته نیز حوادث را بخوبی مدیریت کرد.
وی گفت: در شرایط اقتصادی کنون، از مسئولان و مردم انتظار می رود مقاوم و مستحکم باشند.
بر اساس این گزارش از زحمات ٢4 ماهه محمدرضا صالحی استاندار پیشین خراسان شمالی قدردانی و محمدرضا خباز به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.
محمدرضا خباز نهمین استاندار این استان پس از محمدرضا صالحی، سید علی‌اکبر پرویزی، محمود احمدی بیغش، ابوطالب شفقت، محمد حسین جهانبخش، احمد مروج الشریعه، بهروز همتی و محسن نریمان است.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی سال 1383 تاسیس شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.