به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی روز پنجشنبه در آیین آغاز رزمایش امنیت و آرامش 2 که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، تصریح کرد: این دستاورد در نتیجه همدلی و همکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، دستگاه قضائی، امامان جمعه و نماینده ولی فقیه و نمایندگان مجلس با مجموعه اجرایی استان کسب شد و آرامش و امنیت بسیار خوبی را شاهد بودیم.
وی افزود: در منطقه ای زندگی می کنیم که کشورهای همسایه ما پر از آشوب و درگیری است و با مسئله ای مثل داعش روبرو هستند که از سوی آمریکا و اذناب آن به ویژه اسرائیل غاصب دامن زده می شود اما با رهبری فرزانه و تدابیر دولت تدبیر و امید و همکاری قوای سه گانه و نیروهای مسلح امنیت بسیار خوبی در کشور و استان برقرار است.
رئیس شورای تأمین خراسان شمالی، شکرانه این نعمت را حفظ انسجام و وحدت ملی دانست و گفت: در روزهایی که شاهد هستیم آمریکا با خروج از برجام قصد تحمیل این آرزو را داشت که ملت ما چهلمین فجر پیروزی انقلاب را نبینند اما با همدلی و هم افزایی راه شهیدان را ادامه می دهیم تا فرزندان ما صدمین فجر پیروزی انقلاب را هم شاهد باشند.
وی تأکید کرد: آرامش و امنیت صرفا با همکاری و هماهنگی و وحدت و انسجام ایجاد می شود و در سایه وحدت ملی، این برهه زمانی را هم که سخت تر از برهه های قبلی انقلاب نیست، پشت سر می گذاریم و ایرانی آباد و آزاد و سربلند را خواهیم ساخت.
سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز با بیان این که امروز امنیت پایدار در استان برقرار است، کاهش جرائم مختلف و مدیریت خوب مسائل حادث شده سال گذشته کشور را که با تدبیر شورای تأمین استان محقق شد، شاهدی بر این امر دانست.
در این مراسم پس از قرائت پیام فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، یگان های مستقر در صبحگاه آمادگی رزمی خود را به نمایش گذاشتند.
رزمایش دو روزه امنیت و آرامش 2 با حضور یگان هایی از نیروی انتظامی، مرزبانی، سپاه پاسداران، ارتش و دستگاه های خدماتی و امدادرسان در قالب اجرای سناریوهای مختلف در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین و مانه و سملقان برگزار می شود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.