به گزارش ایرنا علی تیزرو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در صورت تخصیص 300 میلیون ریال اعتبار خانوارهای 33 روستا تا دو سال آینده از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.
وی با بیان اینکه در دولت تدبیر وامید فعالیت گسترده ای در بخش آبرسانی روستای انجام شده است، افزود: شاخص کنونی آبرسانی روستایی در این شهرستان 78.8 درصد است که با طرح های آبرسانی به 33 روستای بخش مانه به 90 تا 95 درصد می رسد.
وی اظهار داشت: بخش مانه شهرستان مانه و سملقان به عنوان بزرگترین بخش استان است، باتوجه به پراکندگی هایی که دارد نیاز به اعتبارات بیشتری در این خصوص است تا مشکلات آن به حداقل برسد.
تیزرو افزود: با توجه به مشکلات بحران کم آبی در کشور و شهرستان مانه و سملقان مردم باید الگوی مصرف را رعایت کنند تا این مشکل کم برطرف شود.
وی بیان کرد: هم اکنون تعداد پنج روستا در این شهرستان با تانکر آب رسانی سیار می شود که در سال های گذشته 24 روستا با تانکر سیار آبرسانی می شد.
رئیس اداره آب و فاظلاب روستایی مانه و سملقان افزود: 20 درصد مشترکان شهرستان مانه و سملقان انشعاب غیر مجاز دارند، در صورت مشاهده برای متخلفان جریمه هایی در نظر خواهیم گرفت.
شهرستان 110 هزار نفری مانه و سملقان در 45 کیلومتری غرب بجنورد واقع شده است و دارای 18 هزارو 663 مشترک آب روستایی است که 16 هزارو 331 مشترک آن فعال است و 104 روستا این شهرستان را زیر پوشش قرار داده است.
7183/3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.