به گزارش ایرنا، محمدرضا صالحی روز دوشنبه در دیدار قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور تصریح کرد: انتظار داریم منابع و امکانات این سازمان برای ثروت آفرینی و کمک به حل مشکلات اقتصادی مردم استان به خوبی مورد بهره برداری قرار گیرد.
وی افزود: استفاده مطلوب از زمین های در اختیار اوقاف، برای انتفاع عامه مردم و اجرای طرح های اقتصادی و سرمایه گذاری می تواند مورد توجه باشد.
وی، ایجاد و گسترش مجتمع های کشت و صنعت یا توسعه طرح های بهره گیری از انرژی خورشیدی در استان را از جمله زمینه های دارای قابلیت توسعه عنوان و خاطرنشان کرد: مجتمع کشت و صنعت آستان قدس رضوی در اسفراین هم بر اساس دستور رهبری باید حدود نیمی از عواید خود را در همین شهرستان برای توسعه فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی هزینه کند که در این خصوص چند سال مطالبات معوق داریم و انتظار می رود مورد پیگیری قرار گیرد.
وی گفت: تولیت آستان قدس رضوی همچنین در سفر مهرماه سال گذشته به این استان برای ایجاد درمانگاه خیریه در بجنورد قول مساعد داد که برای تأمین زمین مناسب اجرای این طرح به مساعدت سازمان اوقاف نیاز داریم.
استاندار خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد که با وحدت و انسجام و دوری از اختلافات، زمینه توسعه هر چه بیشتر استان و کشور و تبدیل توانمندی های بالقوه به بالفعل بیش از پیش فراهم شود.
عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این دیدار آمادگی این سازمان را برای گام برداشتن در مسیر حل مشکلات مردم اعلام کرد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.