نیره محقر روز سه شنبه به هنگام بازدید از دفتر ایرنا اظهار داشت: در این مدت 162 هزار نفر به صورت سرپایی به بخش عمومی مراجعه داشته اند، یک هزار و 950 نفر در بخش عمل جراحی و سه هزار نفر در بخش بستری معانیه شدند.
وی افزود: همچنین 600 نفر نیز در بخش زنان و زایمان در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد بستری شدند.
محقر با بیان اینکه خدمات درمان این سازمان به صورت مستقیم و غیرمستقیم است گفت: در درمان مستقیم و در بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد، درمانگاه های شیروان، اسفراین، گرمه و جاجرم به بیماران خدمات ارائه می شود و در درمان غیر مستقیم نیز با مراکز درمانی قرار داد بسته ایم.
وی به اجرای طرح هتلینگ بیمارستان ثامن الائمه (ع) بجنورد اشاره ای کرد و گفت: پارسال بهمن ماه این طرح در بخش داخلی بیمارستان اجرا شد هم اکنون این طرح در چهار بخش بهداشتی، خدمات رفاهی، تجهیزات ساختمان و تجهیزات پزشکی در حال اجرا است که تلاش خواهیم کرد که خدمات یک هتل سه ستاره را داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به مجوز توسعه بیمارستان نیز اشاره ای کرد و افزود: سال گذشته این مجوز گرفته شد، نقشه ها آماده شده است امید وار هستیم بیمارستان 140 تخت را به 160 ارتقا دهیم.
معاون مدیریت درمان تامین اجتماعی خراسان شمالی بر راه اندازی درمانگاه تخصصی نیز در این بیمارستان خبر داد و گفت: این طرح قرار بود سال گذشته اجرایی شود اما به علت مشکلات نقدینگی در بودجه امسال قرار گرفت و شرکت خانه سازی قول مساعد برای ساخت این مرکز درمانی داده است.
وی حذف دفترچه را یکی از اقدامات خوب این سازمان عنوان کرد و گفت: در زمینه آی تی کارهای خوبی انجام شده است.
وی در خصوص نوبت دهی به بیماران در این بیمارستان نیز گفت: همه امکانات در این زمینه فراهم کرده ایم تا بیماران به روش های مختلف نوبت دهی داشته باشند که این امر موجب افزایش رضایت مندی آنان خواهد شد.
بیمارستان در ٢٥ تیر ماه ١٣٧٥با ٩٨ تخت ثابت به عنوان تنها بیمارستان ملکی سازمان تامین اجتماعی در شهرستان بجنورد افتتاح و هم اکنون با ١٠٤ تخت فعالیت می کند، این بیمارستان موفق به استقرار سیستم اعتبار بخشی و مدیریت کیفیت ISO٩٠٠١:٢٠٠٨ شده است.
جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در خراسان شمالی شامل 112 هزار نفر بیمه شده و بیش از 13 هزار نفر مستمری بگیر است که با در نظر گرفتن افراد خانواده بیمه شدگان، جمعیت تحت پوشش این سازمان برای خدمات درمانی به بیش از 330 هزار نفر می رسد.
خراسان شمالی 864 هزار نفر جمعیت دارد.
3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.