به گزارش ایرنا، روح الله براتیان روز دوشنبه در نشست تالار بین المللی سرمایه گذاری اقتصاد شهری اظهار داشت: پتانسیل های بالقوه و امکانات خوب برای سرمایه گذاری در زمینه عمران شهری وجود دارد که البته برخی از فرصت های بالقوه به فعلیت رسیده و برای به فعلیت رسیدن مابقی نیاز به سرمایه گذاری است.
وی افزود: خراسان شمالی به لحاظ قرار داشتن در مرز ترکمنستان امکان دسترسی و اتصال به 13 کشور وجود دارد و این مزیتی برای حضور سرمایه گذاران است.
براتیان خاطرنشان کرد: وجود منطقه ویژه اقتصادی در بجنورد نیز فرصتی مناسب برای ایجاد ارزش افزوده برای کالاهای مختلف است.
وی گفت: در شهر بجنورد فرصت های مناسب و خوبی برای سرمایه گذاری در زمینه عمرانی شهری و توسعه اقتصاد شهری وجود دارد که می تواند مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست، داوود ندیم پدر سرمایه گذاری شهرداری های ایران، فرصت های سرمایه گذاری در زمینه های مختلف را معرفی کرد.
طرح اجرای تله کابین، تله سیژ، پیست بین المللی اسب سواری، هتل چهار ستاره در باباامان، مرکز تجارت جهانی و ساختمان مرکز همایش بین المللی از جمله طرح هایی بود که در این تالار به سرمایه گذاران معرفی شد.
شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی 210 هزار نفر جمعیت دارد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و اکنون میزبان سرمایه گذارانی از کشورهای چین، یونان، ایتالیا، قطر و قرقیزستان است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.