به گزارش ایرنا هادی رجائی نیا روز چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان اظهار داشت: منابع دستگاه های اجرایی بحدی نیست که همه اشکالات در کوتاه مدت اصلاح شود اما نصب نکردن علائم هشدار دهنده در زمان اجرای طرح های عمرانی یا تعمیر و مرمت بر نقاط حادثه ساز شهر می افزاید.
وی افزود: در صورت بروز تصادف و حادثه ای در خصوص مقصر روند قانونی انجام می شود.
وی با بیان اینکه رویکرد جدیدی برای شورای ترافیک تعریف شده است افزود: تصادف جرحی و فوتی رخ داده در نشست شورای ترافیک باید بررسی و دلایل آن مشخص شود تا اعتبارات به سمت و سوی اصلاح اشکالات سوق داده شود.
فرماندار فاروج گفت: هر اقدامی که مرتبط با ایمنی مردم و ترافیک باشد باید با مصوبه شورای ترافیک انجام شود، برخی طرح ها از جمله ساخت میدان ها و ایجاد پل هوایی ارتباط مستقیمی با جان مردم دارند، ضروری است در جانمایی و اجرای آن اقدامات کارشناسانه صورت گیرد.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان فاروج گفت: تلفات ناشی از تصادف سال گذشته در محورهای اصلی شهرستان هشت نفر بوده است.
هومن وکیلی افزود: تعداد کشته شده های پارسال در مقایسه با سال ماقبل آن کاهش داشته است اما همچنان باید عوامل موثر در بروز آن بررسی و اقدامات پیشگیرانه انجام شود.
وی تاکید کرد: در اختصاص اعتبارات به حوزه نگهداری راه ها باید توجه ویژه ای شود.
براساس اعلام پلیس راهور فاروج، در 10 روز گذشته یک حادثه فوتی در شهرستان رخ داده است.
جاده آسیایی از وسط شهر فاروج عبور می کند و این شهرستان در مسیر ورود استان های بزرگ خراسان رضوی و استان های شمالی کشور است و سالانه میلیون ها مسافر و زائر از این محور تردد دارند.
7187/3007/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.