به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: در پی اعلام بیش از 15 مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با استفاده از ترفند های جعل امضا، جعل سند و خرید های صوری اقدام به کلاهبرداری از مردم و حتی شرکت های دولتی کرده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اظهار داشت: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده و با تلاش شبانه روزی، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای افراد مورد نظر شدند که در یک اقدام غافلگیرانه، 9 نفر از اعضای این باند حرفه ای دستگیر و بلافاصله به مقر انتظامی انتقال داده شدند.
این مقام ارشد انتظامی در استان افزود: متهمان در تحقیقات به عمل آمده به 15 مورد کلاهبرداری به ارزش 160 میلیارد و 500 میلیون ریال از شهروندان و همچنین بعضی از شرکت های دولتی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تاکید بر اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به همراه مستندات مربوطه برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است لذا اگر افرادی بخواهند به هر دلیل این امنیت و آرامش را مختل کنند با واکنش شدید و مقتدرانه پلیس روبرو خواهند شد.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.