سرهنگ علیرضا حسین زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تردد کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه در محورهای مشهد – قوچان – شیروان – بجنورد – آشخانه - جنگل گلستان و بالعکس ممنوع است.
وی افزود: این ممنوعیت همچنین از ساعت هشت تا 22 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 14 تا 16 خرداد ماه جاری در محورهای مشهد – قوچان – شیروان – بجنورد – آشخانه - جنگل گلستان و بالعکس اعمال می شود.
وی خاطرنشان کرد: در صورتی که روز یکشنبه نیز به مناسبت عید فطر تعطیل اعلام شود، ممنوعیت های تردد در محورهای مزبور از ساعت هشت تا 22 تداوم خواهد داشت.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: این ممنوعیت ها برای ارتقای سفرهای جاده ای اعمال می شود و از رانندگان انتظار می رود با توجه به پیش بینی افزایش حجم ترافیک در جاده ها در روزهای تعطیل بجد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.
به گزارش ایرنا طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی در مسیر تردد مسافران شمال کشور به مشهد مقدس قرار دارد که سالانه حجم زیادی از ترددها در محورهای ارتباطی این استان انجام می شود.
7189/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.