سرهنگ علیرضا حسین‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این محدودیت ها به مناسبت تعطیلات پایان هفته در محورهای مواصلاتی استان اعمال می شود.
وی افزود: بر این اساس تردد تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محورهای شیروان به بجنورد، بجنورد به آشخانه و آشخانه به جنگل گلستان و بالعکس در روز جمعه ممنوع است.
وی خاطرنشان کرد: این محدودیت از ساعت هشت تا 22 روز جمعه هجدهم خرداد ماه اعمال می شود.
رئیس پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: این محدودیت ها برای ارتقای ایمنی سفر در جاده ها و با توجه به پیش بینی افزایش حجم ترافیک در محور بجنورد اعمال خواهد شد.
به گزارش ایرنا طول راه های خراسان شمالی بدون احتساب راه های روستایی، یکهزار و 343 کیلومتر است که 1,54 درصد از راه های کشور را به خود اختصاص داده و از این لحاظ در رتبه 25 کشور قرار دارد.
اکنون 166 کیلومتر بزرگراه، 432 کیلومتر راه اصلی و 745 کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.
استان 863هزار نفری خراسان شمالی در مسیر تردد مسافران شمال کشور به مشهد مقدس قرار دارد که سالانه حجم زیادی از ترددها در محورهای ارتباطی این استان انجام می شود.
محور بجنورد-جنگل گلستان یکی از محورهای پرتردد در خراسان شمالی است. پروژه چهارخطه کردن مسیر بجنورد-جنگل گلستان اکنون 74 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از سال 92 تاکنون، 60 کیلومتر از این مسیر 143 کیلومتری به صورت چهارخطه زیر بار ترافیک رفته است.
7189/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.