امین امیری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رویداد برای نخستین بار توسط مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد در دستور کار قرار گرفت و در آن شرکت کنندگان با فرصت های کسب و کار و اشتغال زایی آشنا شدند.
وی تصریح کرد: آموزش و ترویج کارآفرینی و آموزش موفقیت از محورهای کلیدی این رویداد است.
رئیس مرکز نوآوری دانشگاه بجنورد خاطرنشان کرد: ارتقاء سطح دانش و مهارت در کسب موفقیت های فردی و راهکارهای ایجاد نگرش مثبت اندیشی، روحیه نوآوری و مثبت گرایی از مهم ترین موضوعات مورد نظر در داستان موفقیت است.
وی گفت: دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاهی، فعالان کسب و کارهای فناور محور، دانش آموزان و علاقه مندان به کارآفرینی و راه اندازی استارتاپ، صاحبان کسب و کارهای نوپا و سنتی و فعالان حوزه کارآفرینی و استارتاپ ها از مخاطبان این رویداد هستند.
وی خاطرنشان کرد: محمد حسین محسنی، بنیانگذار استارتاپ پازلی، حامد اکبری، بنیانگذار استارتاپ پی-گام و معین قدسی، بنیانگذار استارتاپ واکاویک و مرکز شتابدهی رایزآپ خراسان شمالی در این رویداد حضور داشته و به تبادل تجربه های خود پرداختند.
مدیر 'رایز آپ'، مرکز شتابدهی به کسب و کارهای نوپای خراسان شمالی نیز گفت: داستان موفقیت، یک رویداد نیمروزه است که در آن صاحبان کسب و کارها در یک گفت و گوی صمیمی به انتقال تجربیات و فراز و نشیب های کاری خود می پردازند.
سید معین قدسی اظهار داشت: ایجاد ارتباط موثر و پیوسته جامعه با الگوهای موفق، اشتراک گذاری تجربه های ارزشمند و الهام گرفتن از تجارب زندگی افراد موفق از اهداف این رویداد است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.