به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی سالاری شنبه در نشست ستاد انتفاضه و قدس خراسان شمالی اظهارداشت: حمایت از قدس در حقیقت دور کردن خط نبرد از کشور است.
وی گفت: وقتی اسرائیل غاصب به طور علنی عنوان می کند که هدفش ایستادگی در برابر نظام جمهوری اسلامی و ساقط کردن آن است، بنابراین حمایت از قدس ضروری است.
وی اظهارداشت: اگر نظام جمهوری اسلامی در عراق و سوریه ورود پیدا نمی کرد و داعش در این کشورها زمین گیر نمی شد، امروز این اراذل و اوباش خط مقدم نبرد را به مرزهای جمهوری اسلامی می آوردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید بر حمایت از مردم فلسطین در روز جهانی قدس و اهمیت جان انسان ها گفت: وظیفه اسلامی و دینی ما دفاع از مردم ستمدیده جهان بویژه مسلمانان است.
وی در ادامه با اشاره به ارتحال امام (ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد افزود: مراسم رحلت امام همزمان با شب اول قدر ساعت 22 در مصلی امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: مراسم قیام خونین 15 خرداد نیز شب دوم قدر ساعت 22 با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در استان در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
وی گفت: مسیر راهپیمایی روز قدس نیز از ساعت 11:30 دقیقه صبح از میدان شهید مرکز خراسان شمالی به سمت مصلی امام خمینی(ره) خواهد بود.
اخبار خراسان شمالی را در پیام رسان سروش اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.