محمد بروهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: سال گذشته برای این پروژه ورزشی مبلغ 2 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار منظور شد و اکنون پیمانکار در حال انجام کار است تا پروژه را تحویل دهد.
وی گفت: خریداری تجهیزات این مکان ورزشی به مبلغ 500 میلیون تا یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در سال جاری انجام می شود.
بروهی درباره تحویل سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی علیدخت به مستاجر اظهارداشت: این کار اشتباهی بود که مدیران قبلی انجام دادند، آنها فقط به دنبال درآمدزایی بودند اما پس از پایان قرارداد، این سالن برای انجام تمرینات در اختیار هیات تکواندو قرار می گیرد.
وی گفت: با بهره برداری از سالن ژیمناستیک استادیوم تختی به عنوان خانه تخصصی این رشته ورزشی دیگر نیازی نیست که سالن مجموعه ورزشی علیدخت نیز در اختیار این هیات باشد به علت اینکه هیات هایی مانند تکواندو، ووشو و ورزش های رزمی در استان نیز محلی برای تمرین ندارند.
پیش از این حبیب وحیدی رئیس هیات ژیمناستیک خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود که سالن ژیمناستیک استادیوم تختی مرکز استان نیز بعد از گذشت 9 سال، هنوز ناتمام مانده و به بهره برداری نرسیده است.
به گفته وحیدی، سالن ژیمناستیک مجموعه ورزشی علیدخت با تمام امکانات ورزشی طبق دستورالعمل ماده 88، پس از انجام کار مزایده به مستاجر تحویل داده شد.
وی گفته بود: اکنون برای انجام تمرینات ورزشکاران این رشته ورزشی برای آماده سازی برای مسابقات قهرمانی کشور، سالن ژیمناستیک در مجموعه ورزشی علیدخت را از ساعت 19:30 تا 22:30 دقیقه اجاره کرده ایم که بسیار ساعت نامناسبی است.
وحیدی افزوده بود: اداره کل آموزش و پرورش استان نیز سالن ژیمناستیک خود را در اختیار این هیات قرار داده است اما تجهیزات و امکانات آن برای انجام تمرینات کامل نیست.
وی نداشتن آموزش پایه در هیات ژیمناستیک شهرستان و استان را از دیگر مشکلات پیش رو عنوان کرد و گفت: 70 تا 80 درصد از سالن های خصوصی به جای ارائه آموزش، به دنبال درآمد زایی هستند.
در خراسان شمالی یک هزار و 500 بیمه شده ورزشی و 200 مربی در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند.
اخبار خراسان شمالی را در پیام رسان سروش اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.