به گزارش ایرنا به نقل ازاداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد رضا صالحی در دیدار معاون پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور اظهارکرد: حمایت مرکز از استان باید متناسب با جغرافیای استان باشد و با توجه به محدودیت در امکانات و اعتبارات باید با همکاری مضاعف این خطه و سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور چالش ها در این حوزه رسیدگی شود.
وی با بیان اینکه افزایش ظرفیت مرکز ماده 16خراسان شمالی را خواستاریم، افزود: دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مکاتبات و رایزنی های لازم را با مرکز داشته باشد.
در ادامه این دیدار، رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور هم اظهار کرد: در صورت پاسخ مثبت ستاد ملی مبارزه با مواد مخدر در خصوص افزایش ظرفیت مرکز ماده 16 استان ما نیز موافقت خود را اعلام خواهیم کرد.
فرید براتی سده افزود: مشکلات مربوط به مراکز ترک اعتیاد بانوان استان مانند مباحث مرتبط با اسکان، اشتغال و افزایش ظرفیت این مراکز نیز احصا و ارسال شود.
وی در خصوص درمان کودکان معتاد نیز تاکید کرد: درمان این کودکان به عنوان یک تکلیف بر عهده دانشگاه علوم پزشکی است و پس از سم زدایی، این کودکان باید به سرپرست خود تحویل داده شوند و کودکان بد سرپرست و بی سرپرست پس از درمان به مراکز بهزیستی تحویل داده می شوند.
اخبار خراسان شمالی را در پیام رسان سروش اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
ع/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.