علی اکبر خدابنده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون زمین هشت هکتاری این نمایشگاه در اختیار ما است اما دریافت سند به علت اختلاف نظر بر سر قیمت واگذاری این زمین، تا کنون به طول انجامیده است.
وی خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاهی خواستار واگذاری زمین به قیمت سال های پیش است اما راه و شهرسازی اعلام کرده است که پول زمین باید بر اساس قیمت روز پرداخت شود.
مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بجنورد افزود: اکنون نرخ جدید اعلام شده است و هیات مدیره باید در باره پذیرش و یا عدم پذیرش آن تصمیم بگیرند.
مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز پیش از این گفته بود که تحقق خواسته شرکت نمایشگاهی مبنی بر واگذاری زمین با قیمت سال های گذشته میسر نیست و زمین باید با قیمت کارشناسی در اختیار این شرکت قرار گیرد.
علیرضا مصطفی زاده بورا با اشاره به اینکه بلاتکلیفی نمایشگاه بین المللی بجنورد و چانه زنی بر سر قیمت زمین همچنان ادامه داشته است خاطرنشان کرد: شرکت نمایشگاهی خواستار واگذاری زمین با قیمت سال های گذشته است و در برابر پرداخت بهای زمین با قیمت روز که توسط کارشناسی رسمی دادگستری تعیین می شود، مقاومت نشان می دهد.
وی گفت: قیمت زمین باید بر اساس قیمت کارشناسی شده باشد و نمی توان زمین را با قیمت سال های پیش به این شرکت واگذار کرد و این امر برای صیانت از حقوق مردم و جلوگیری از تضییع حق مردم است.
بر اساس این گزارش راه اندازی نمایشگاه بین المللی در بجنورد تاکنون بلاتکلیف مانده و برای توسعه آن اقدام جدی انجام نشده است و واگذاری زمین به ساخت نمایشگاه بین المللی در سایت ارکان بجنورد یک دهه است که به علت تعیین قیمت با مشکل روبه رو بوده و توسعه آن در حد 2 سوله باقی مانده است.
*نشانی سایت ایرنای خراسان شمالی http://www.irna.ir/nkhorasan و کانال تلگرامی https://t.me/irnabojnurd در دسترس همگان است.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.