به گزارش ایرنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، محمدرضا صالحی عصر پنجشنبه در نشست مشترک اعضای شورای اطلاع رسانی استان و مدیران رسانه ها با حضور مدیر عامل ایرنا و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور تصریح کرد: با هم پیمان دوباره ببندیم که راست گویی و صداقت را پیشه خود کنیم و تاکید دارم هر گزارشی هم که تاکنون ارائه کرده ام، راست بوده است هرچند به تعبیری شاید بعضی گزارش ها را به دلایل خاص نتوانسته باشم بیان کنم.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست و جشنواره روابط عمومی های برتر استان که در آستانه هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، از روابط عمومی به عنوان هنر هشتم و از رسانه ها هم به عنوان بازوان واقعی مسئولان یاد کرد و گفت: حتی مسائل امنیتی را هم باید با لحاظ کردن ملاحظات خاص و حساسیت های امنیتی، با استفاده از هنر خبرنگار و رسانه به مردم منعکس کرد.
استاندار با اشاره به این که سال ۱۳۶۹ به عنوان خبرنگار روزنامه سلام در شرق مازندران آن دوره و استان گلستان کنونی فعالیت خود را در حوزه رسانه آغاز کرد، پیشینه کار رسانه ای را افتخاری برای خود قلمداد کرد و افزود: معتقدم که روش رساندن اطلاعات به مردم باید این گونه باشد که جز راست نباید گفت، اما هر راست هم نشاید گفت.
صالحی تصریح کرد: حتی روح کلی حاکم بر نقدها و مخالفت های ما با موضوعات مختلف هم باید تزریق روحیه امید در جامعه باشد. وی با تاکید بر این که مسئولان باید تحمل شنیدن نقد و مخالفت را داشته باشند، گفت: اسوه دینی ما پیامبری است که شرح صدر و سینه فراخ داشت و شعار زنده باد مخالف من و تحمل مخالف را در سیره عملی ایشان مشاهده می کنیم. وی اضافه کرد: اگر در برابر نقدها عصبانی شویم، نشانه ای از ضعف قدرت ایمان ماست.
استاندار خراسان شمالی اشاره ای هم به اعمال محدودیت های اخیر در فضای مجازی داشت و گفت: ممنوعیت تنها، هیچ مشکلی را حل نمی کند بلکه خود مشکل ساز است.
صالحی ادامه داد: زیر چتر مصونیت است که محدودیت ها می تواند ایجاد شود.
وی با اشاره به نظر بسیاری از کارشناسان درخصوص ضعف نظام اطلاع رسانی دولت خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات پیام رسان های داخلی، شاهد هستیم با یک حکم خاص، امکان ادامه همان اطلاع رسانی های سابق در فضای مجازی را نیز از دولت سلب کردند در حالی که ابتدا باید جایگزین مناسب تعریف شود.
7185/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.