محمدعلی عباس زاده وحید روز شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: هم اکنون بیش از 85 درصد لیست های حق بیمه این سازمان نیز به صورت خدمات غیر حضوری ارائه می شود.
وی به ١٨ نوع خدمت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اشاره و تاکید کرد: با توجه به گستردگی، پیچیدگی و تنوع خدمات بیمه ای هم اکنون، با حجم زیادی از مخاطبان جامعه روبه رو هستیم.

*بیمه شدگان خدمات غیرحضوری را از 'تامین اجتماعی من' دریافت کنند
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی گفت: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران زیر پوشش این سازمان بیمه ای دریافت خدمات غیرحضوری را از طریق اپلیکیشن 'تامین اجتماعی من' دریافت کنند.
عباس زاده وحید افزود: این اپلیکیشن شامل سرویس های استعلام و نمایش نمایه ساز توصیفی از اطلاعات هویتی بیمه شده و سایر اطلاعات بیمه ای مشتمل بر مشاهده آخرین روز کارکرد سابقه، آخرین دستمزد، استحقاق درمان، وضعیت بیمه پرداز، نوع بیمه، مشخصات شعبه و کارگاه، استعلام بخش مستمری بگیران با امکان مشاهده آخرین فیش مستمری، استعلام و نمایش میزان بدهی های کارفرمایان به صورت برآوردی و قطعی برای تمامی کارگاه ها و پیمان های زیر پوشش است.
عباس زاده وحید اظهار کرد: در حال حاضر نسخه اندروید این نرم افزار در دسترس بیمه شدگان قرار دارد.
وی افزود: هم اکنون بیش از 71 درصد جمعیت شهری و 37 درصد جمعیت روستایی زیر پوشش تامین اجتماعی استان هستند.
مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه این استان 110 هزار بیمه شده تامین اجتماعی دارد که از این تعداد 13 هزار و 700 نفر مستمری بگیر هستند، گفت: بدون احتساب خدمات درمانی ماهانه 240 میلیارد ریال بابت تعهدات از سوی این اداره کل به بیمه شده ها پرداخت می شود.
خراسان شمالی 864 هزار نفر جمعیت دارد.
3007 /6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.